Gå til innhold

Skal til legen i dag.. og får UL :)


Lykkelig mor til tre

Anbefalte innlegg

Ååå jeg er så spent!

 

skal til primærlegen min i dag. Er 10+6. Har vært litt bekymret for om det står bra til der inne eller ikke, og sa det til legen sist gang jeg var der. Ikke det at jeg har noen tegn på at det er noe galt.. engster meg vels om mange andre her inne...

 

Men da sa han at han kunne ta en ultralyd på meg når jeg kom i dag.. siden de hadde det på legesenteret der. HURRA!!!

 

Så hvis alt står bra til der inne i dag... da kan jeg vel slappe HELT av... er jo 11+0 i morgen. Og om alt er bra i dag da.. så skal det vel UENDELIG mye til for at det skal kunne gå galt????

 

Gleder meg masse.. og gruer meg litt...

 

Store klemmer fra en spent

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aller, aller, aller fleste

går alt bra!

 

Og i mellomtiden er det

ingen ting annet

vi kan gjøre

enn å leve bra

og glede oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden for et svar....? Enkelte liker tydeligvis ikke glade og positive innlegg her inne. Tror det er feil at "mange" aborterer rundt uke 12-13, tror ikke det er veldig vanlig akkurat. Lykke til, hovedinnlegger, og fortell hvordan det har gått i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE mange som aborterer i uke 12 og 13. Hvor har du gjort researchen din da?! Skjerpings! Antallet aborter går faktisk drastisk ned allt i uke 10. Dårlig "nick" du har, forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

 

I går på ultralyden så vi en liiiiiiiten baby. Med ett hjerte som banket :)

Nå var det utvendig ultralyd, og det var ett gammelt og litt dårlig apparat, så vi kunn eikke se armer og ben skikkelig. Men vi så at det var liv!!!! Ett hjerte som banket, og at h*n snurret rundt inni magen. Skikkelige krumspring :)

 

Så ddet gikk bra hos legen.. og i dag er jeg 11+0 :))))))

 

Så da krysser jeg fingrene for at de to neste ukene suser av sted og at jeg beveger meg inn i 2 tri, med en voksende mage :))

 

HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...