Gå til innhold

Hei, veldig takknemlig om noen har tid!


pysjamas-fantomet

Anbefalte innlegg

Hei, ville vaert utrolig takknemlig om noen har tid)))

 

Jeg bor for tiden i utlandet, og foeler at dette er iferd med aa bli "hjemmet mitt". Jeg lurer paa; vil jeg kunne bli lykkelig her? Vil det "bli oss to" (meg og snart samboer) i det lange loep, og sist men ikke minst - blir det barn for oss, og i tilfelle ca naar?

 

Veldig takknemlig om noen har tid, utover dette saa oensker jeg alle sammen en god dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..studerer du? fikk opp det med engang skjønner du:) Du er en sterk person, du virker lykkelig:) Føler dere blir i england i en del år ja, men du kommer til å flytte hjem igjen til Norge etterhvert:) Ser samboerskap på deg,, er dette ganske nytt? virker som dere passer bra i sammen:) tror dere har mye fint å bygge på.:) Ser barn på deg, men bare et.. ser ut som det ligger fram i tid, føler en jente:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tusen takk for svar :-)

 

Studerer ikke, har nok heller emigrert fra Norge i et forsoek paa aa finne megselv igjen.. etter aa ha gjennomgaatt en skikkelig toeff periode av livet mitt. Om jeg er lykkelig kommer vel heller an paa omstendighetene paa dagen det blir spurt om, men generelt saa 'toerr' jeg aa lykkelig mye oftere naa enn paa lenge.

 

Men sterk, DET er jeg.)))) Fanken heller ;-)

 

Takker igjen for at du tok deg tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...