Gå til innhold

hvordan i huleste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal jeg få ham til å sove på dagen?er snart 7 uker og trenger jo mer enn 1-2 timer om dagen.de dagene han er værst er det ikkeno som hjelper. noen ganger kan han sove en stund etter å ha gått tur.blir jo så overtrøtt.

sover godt på natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyer har jo forskjellig søvnbehov, men 1-2 timer hørtes jo litt lite ut ja...

Jeg har alltid båret mine i bæresjal eller slynge. På den måten har de vært nær meg og hatt mye bevegelse, som virker beroligende og som gjør at de har sovnet veldig enkelt og greit når de har vært trette. Samtidig har jeg hatt hendene frie til å kunne gjøre andre ting.

Så det anbefaler jeg virkelig!

Har jeg hatt muligheten når de var så små, så har jeg også ammet i søvn og lagt meg sammen med dem og sovet litt selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det å gå tur med han da? sover han i vogna når du går?

Min er 7 uker i dag og jeg tror min sover for mye... han er våken toppen 3-4 timer i døgnet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Guro var 7 uker ville hun bare sove oppå oss, eller i vogna mens vi var på tur. Litt slitsomt ja :) Men plutselig så gikk det fint å sove ute i vogna alene, mens den sto i ro...og like etterpå var det visst helt greit å sove en times tid inne i senga si også.

 

Så det vil nok forandre seg etterhvert! Men å få de til å sove i vogna er ihvertfall lurt tror jeg, da vil de jo forbinde vogna med noe trygt og godt, og mest sannsynlig klare å sovne selv om vogna står i ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...