Gå til innhold

Redd nå:(Vondt i korsryggen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går morges våknet jeg til smerter i korsryggen, de er konstante, kan kjennes ut som menssmerter, men har ikke vondt i magen, bare korsryggen. Kan ikke huske å ha hatt sånn de andre gangene jeg har vært gravid. Varte i mer eller mindre grad i hele går og i hele natt, vanskelig å finne en god stilling. Tenker at det KAN ha noe å gjøre med at jeg for det meste har sittet i sofaen de siste dagene grunnet kvalme og slapphet, men tenker også at det kan være noe annet, men da ville jeg vel begynt å blø til nå? Noen andre som har opplevd liknende og ev kan berolige meg? Er 5+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også litt vondt i korsryggen, kommer og går litt-men tror selv det har noe med å plutselig bli sittestillende og har sluttet å trene håndball ol. Tar det med med ro nå! Jeg blør ikke og har ikke magesmerter så jeg håper det ikke er farlig....har du hørt det? Ble selv litt nervøs nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye menssmerter både i magen og korsryggen fra jeg testet positivit og har det enå, er 11+3 idag. Det er helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to:) Dere beroliger meg med at dette er normalt. Man blir ganske papanoid av å være gravid, kjenne etter på allting etc. Når jeg reiser meg opp og går så forsvinner også smertene så tror det rett og slett kommer av for lite aktivitet de siste dagene. Uansett så får man ikke gjort noe fra eller til skulle det gå galt, det som er kjipt for meg er at jeg har mistet to ganger før så VIL SÅ GJERNE at dette skal gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vond korsrygg alene er noe symtom på at ting er gale ihvertfall. Jeg har vondt i korsryggen hver dag, og i går var jeg hos legen for å få rekvisisjon til fysioterapi.. Det er jo selvfølgelig nesten umulig å komme inn hos noen fysioterapaut da, men, men... Noe veldig alvorlig er det ihvertfall ikke - heller ikke tegn på bekkenløsning så lenge det ikke strømmer ned i bekkenet/ lysken..

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det anonym, jeg mistet selv i høst og føler og føler hele tiden etter tegn og symptomer! Veldig redd for å miste igjen.

Håper ikke ryggen i seg selv er tegn på at noe er galt!!

 

Jeg skal ut å gå tur idag, kanskje det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt vondt i korsryggen i to dager nå. Verker skikkelig. Var litt engstelig igår, men alt annet kjennes bra ut, så da regner jeg med at alt er bra, også.

 

Blir nok litt mye stille-sitting, ja. Så det er vel det som er grunnen. Skal jammen meg ta med sønnen min å gå en tur når han kommer hjem etterpå. Kanskje det hjelper.=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...