Gå til innhold

Hei jenter. her kommer tyvstarteren.


LilleSmule

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Natt til søndag kom den lille gutten vår, han er født 3,5 måned for tidlig men de 2 første døgnene has har vært bra til nå.

 

Jeg skjønte ikke at det var veer jeg hadde på lørdags kveld, men begynte å blø så jeg ringte jordmor. Da hun kom hadde jeg full åpning og ble sendt med luftambulanse inn til riksen. Jardar er 1036gram og 36cm da han ble født i uke 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det må ha vært utrolig overraskende! Fint at alt gikk så bra:) og han var jo ganske stor til å være født i 26. uke..(?)og godt er det, så er han litt mer robust..

 

Lykke til!! og fortell mer om hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det var tidlig! Jøsses! Kjempebra at alt har gått så fint til nå, da! Gratulerer masse med den lille gutten deres! Håper dere får det fint, og at alt går like bra som det har gjort til nå!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, og så stor? Eller liten da selvfølgelig men etter antall uker. Så bra at det går fint med dere, lykke til videre. Og gratulerer så masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj jøsses! Snakker om å snike i køen da.:-)

Godt å høre at alt står så bra til til tross for at han bestemte seg for å komme ut så tidlig.

Slenger meg på de andre her og synes også han var "stor", men det er jo bare bra når han allikelvel er så liten.

Ønsker dere masse, masse lykke til videre! Kos dere med lille Jardar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jardar er et flott og ikke minst STERKT navn. Håper dere slipper å være altfor lenge på Riksen før dere kan overføres til lokalsykehuset deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!Fint å høre at alt går bra selv om han kom så tidlig. Bra han var stor for "alderen" da.

Ønsker dere lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!Gratulerer så mye:)Det var skikkelig tyvstart ja,men så utrolig godt å høre at det går bra:)Han er like stor som jenta i magen min ser jeg.Var på ul i dag.Håper du holder oss oppdatert på hvordan det går.Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse... Godta han var så stor som han var... så herlig å høre at alt er gått bra til nå.. håper at du holder oss oppdatert på hvordan det går videre... det går nok veldig veldig fint skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt gikk bra! Gratulere så mye med den store lille gutten!!!! Blir vel litt ekstra dere må igjennom fremover nå da, men håper han vokser bra fremover, så ting blir lettere og lettere! Kanskje du må komme innom her på "termin" datoen din....så du kan fortelle om han er på størrelse med oss som mest sannsynlig føder på den tiden..Juli,eller om han har tatt igjen de som er født denne mnd!?? Lykke til og gratulere med prinsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

har noen tenkt å lage fødselsliste nå?? hehe siden vi har en "sniker" her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse fra meg også :o)

Lykke til videre! Kos dere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn, har egentlig gratulert deg allerede, men en god ting kan aldri sies for ofte ;o)

 

GRATULERE din lille tyvstarter!!! Ser deg snart i Drammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Godt å høre at det gikk bra, håper også tiden fremover blir fin for dere. Enig i det som står over her, Jardar er et sterkt navn!

Rart å tenke på at barna våre nå er store nok til å overleve utenfor magen.. vil gjerne høre mer om hvordan dette har vært for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Har venner som har fått barn på 535g, og det har gått helt fint. Så denne "rakkeren" av en tyvstarter har jeg skikkelig trua på! Dette går nok helt fint! Lykke til videre i barsel perioden, og husk å ta vare på hverandre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses!

Gratulerer så mye, må si det satt en liten støkk i meg!!!

 

Er ikke på langt nær klar for å føde, liksom!

 

Ønsker dere masse lykke til videre, håper dette går strålende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælle måne... Gratulerer så kjempemasse!! Sniken.. Hehehe ;0)

Bra at alt er ok.. lykke til videre !!

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattulerer kjempemasse! får en til å tenke at man kansje ikke har så god tid til å ordne alt alikevell:-) så godt å høre at alt er bra med gutten!

Og så vil jeg bare si at dere har gitt han et utrolig fint navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og så godt at det gikk bra! Er nok ingen enkel opplevelse å føde så lenge før! Ønsker dere alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...