Gå til innhold

Vært hos JM!


ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Babyen ligger med hodet godt nedi bekkenet, sa hun ;o) Men var ikke festet. Hatt endel kynnere i det siste, og hadde det også når hun klemte på magen. Hun trodde ikke jeg ville gå over tiden ;);) For første gang lå sf-målet nøyaktig på den røde streken også (har ligget litt under før). BT var steget litt, så måtte ta ny kontroll om noen dager.

 

I`m on track!! ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, det er deilig å slippe det.

Slik du beskriver deg selv, slik er jeg også og er i uke 37. Så spenende.

Jeg skal starte med nåler i neste uke, slik at jeg slipper å gå over tiden, for 9 år siden gikk jeg 2 uker over tiden. Det vil jeg ikke denne gangen.

 

ma-79 termin 26 april:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om nålene funker da!! De sier så!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! Fikk samme beskjeden i uke 35-36. Hodet er festet nå, og fikk høre at jeg kunne føde når som helst nå.. Tok GU på meg også, har masse kynnere og menssmerter, så vi får se da, om hun har rett. Har ikke skjedd enda da men, godt å høre det i steden for at man er forventet å gå over tiden i hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambii!!

 

Så spennende da, at h*n kan dukke opp når som helst!! ;o)

 

Hvor lenge har du hatt mye kynnere og ca hvor ofte har du det? Bare spør, fordi jeg lurer på hva som er vanlig... Har nemlig begynt å få endel kynnere. Dvs våkner kanskje 3-4 ganger om natta noen ganger av det + at det er mange ganger om dagen. Litt menssmerter innimellom, men ikke mye.

 

Vil IKKE gå over tiden, men hun må bare ikke komme i helga, for da skal sambo bort! Men det skal vel endel til, vel? Man kan vel gå med mye kynnerer i flere uker før det skjer noe, eller? Hehe... Ble litt mye spørsmål her, men...

 

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...