Gå til innhold

Tette eggledere


pea-in-the-pod

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har super regelmessig mens, alt i orden med mannens sæd men allikvel ikke i nærheten av å bli gravid. Alt normalt på gu/innvendig ul. Men der får de ikke sjekket eggledere etc.

 

Dere som har fått påvist tette eggledere - hadde dere problemer med mens etc. før dere fikk påvist dette? Eller virket alt helt normalt ??

 

Ønsker fortsatt å vente noen måneder før vi går videre, men dersom noe skulle være galt er det like godt å gå i gang...

 

Tusen takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg vet ikke så mye om temaet, for det er ikke min diagnose. Men jeg har en kollega som hadde (har, men det er flere år siden de sluttet å prøve) dette problemet. Hun sier at hun har hatt mensen hele tiden som normalt og aldri forstått det selv før legene kunne fortelle om problemet. Så jeg tror det er mulig.

 

Ønsker uansett å si lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg har på vist tette egg ledere...

Min mens har altid vært ganske nøyaktig og normal.

Så trur ikke den blir i ulage av tette eggledere...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Selv har jeg blitt fortalt at jeg kanskje har en tett eggleder...For å sjekke dette, måtte i alle fall jeg ta lapraskopi som en del av utredningen. Da fikk jeg beskjed om at alt så bra ut med den ene men de var i tvil om den andre. Ikke noe bra svar, for alt annet virker jo normalt med meg? Mens kommer på tiden osv osv...ser ikke noe galt på gynekologiske undersøkelser....mannens sæd er topp...Frustrerende å få diagnosen "uforklarlig" Men tilbake til tette eggledere, tror du må ta lapraskopi for å få det sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har en tett eggleder, det ble påvist ved laproskopi. Har aldri hatt problemer med mensen:))

 

Lykke til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...