Gå til innhold

Positive innlegg


nr3 i mars

Anbefalte innlegg

Syntes det er mange innlegg her som gjør mange bekymret (men for all del, jeg mener ikke at disse innleggene ikke skal bort). Jeg vil bare fortelle at jeg er 7+5 i dag og er i god form, ingen spesielle symtomer. Tror ikke man skal gå rundt å bekymre seg for mye. Er det flere som har det som meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk nå akkurat over i uke 11 (11+0), og er i kjempeform. Har kun kastet opp to ganger, og det var for ca 3 uker siden.

Var gravid i høst, men mistet da i slutten av 1. tri (MA/SA). Da var jeg veldig trøtt; sovnet på sofaen med en gang jeg kom hjem fra jobb osv. Denne gangen merker jeg at jeg er litt sliten på ettermiddagene, men ikke på langt nær like mye. Blir trøtt på kvelden, men vanskelig for å sovne...i går tok det meg ca 2,5 time å sovne, så ble litt lite søvn på meg i natt... *gjesp* Tror det var fordi det "strakk/presset" sånn i magen i går.

Ellers er som sagt alt bra :)

Kjennes "mer riktig ut" denne gangen enn i høst, så jeg tror det er viktig å lytte til kroppen sin, rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke noen innlegg skal bort. Men kanskje vi alle kan være flinkere til å skrive positive innlegg i tillegg til våre bekymrings-innlegg;)

 

Jeg er 5+4 i dag:) Gleder meg over graviditeten hele tiden. Har kun litt vonde pupper (vil ikke si ømme:), og kveldstrøtt:) Av og til får jeg litt panikk med tanke på å få barn, men dette er noe jeg har ønsket meg veldig lenge:) Så for det meste gleder vi oss begge to:)

 

Masse lykke til alle sammen:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne jeg. Er 9+1 i dag. Ingen symptomer å melde utover at jeg er trött og har litt ömme pupper.. Pröver å tenke positivt og se på meg selv som heldig som slipper all kvalmen.. Litt bekymret vil man alltid väre, men man må jo få glede seg over underet som har skjedd også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si at jeg tror jeg er veldig positiv! jeg føler meg ikke helt vel alltid og gleder meg til de tre første månedene er over, men tenk så fantastisk det er å få bære frem et barn!!! vi er så heldige!! og jeg må si det hjelper veldig at pappan er så glad. han tar helt av!!! han hjelper og leser alt han kommer over, jeg føler meg nesten utmattet av hvor glad og fornøyd han er!!!

VI ER HELDIGE VI!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...