Gå til innhold

Testomanen slår til...


Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Er helt testoman jeg....

Tror jeg hadde el på torsdag, og da jeg kjente et stikk i magen i går (helt overbevist om at det må være festesmerter) bare måtte jeg ta en test i morges. Den var jo selvfølgelig negativ. Har jo ikke ikm før i slutten av neste uke. Må le litt av meg selv. Tar helt av. Kommer nok til å ta en test til på fredag eller lørdag, for jeg skal gifte meg på lørdag, og hvis testen da er negativ skal jeg ha meg et glass vin eller to...

 

Flere testomane her inne? Er jo så letttvint når jeg har en eske med billige tester liggende på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rekker hånda høyt i været*

 

MOI!!

Testoman så det renner av det ;o)

Har to konvolutter med tester under skapet på do, kan tro får lagt der lenge nå når det snart nærmer seg (vel, nærmer seg ikke helt ennå, men som den testomanen jeg er venter jeg ikke heeeeelt til IKM)

 

Så spennende på lørdag da, lykke til :o)

Får jo bare håpe på positiv test også da - ultimal lykke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å teste ennå, men bestilte både EL- og graviditetstester i går og skal ha EL i påsken. I påsken skal jeg til fjells med hele slekten (dvs. m/foreldre, søsken og selvfølgelig kjæresten).. Må le litt av meg selv jeg også; her er jeg inne i min første pp, har bestilt masse tester og skal på påskefjellet - der skal jeg i skjul (ikke overfor min kjære selvfølgelig) sitte på utedo og teste:) Hvordan vi skal få til all kosingen som trengs med så mye folk rundt oss kan jo også bli ett spm..

 

Gleder meg så vanvittig til påsken! Klarer jo ikke å konsentrere meg om noe annet enn baby-ting for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillstår..:)

Jeg er også testoman...

Blir avhengig rett og slett..

Gleder meg til positiv test-da må det jo bli slutt på galskapen...?

Men må man så må man...hehe..Lykke til med bryllupet på lørdag da,og du Kaja får kose deg som best du kan på påskefjellet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, hva er vitsen med å teste så tidlig? Testomane eller ei, alle VET jo at en gravitest ikke slår ut så tidlig?!!?

 

Det kreves ett hormon, og det hormonet produseres ikke så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalinkick heter det hos meg når jeg tester ca 15 min etter eggløsning.... For ja, jeg heter Vilha3, og jeg er testoman. Sånn, godt å ha innrømmet det både for seg selv og andre... :-)

 

Har bestilt tester på nettet og tviler MEGET sterkt på at jeg greier å vente til over ikm før jeg tar dem i bruk... Spennende altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe anonym...:)

Selv om man er testomane er man jo likevel ikke helt blåst da..

Selv om man er aldri så blond.Men har man et godt forhold til billigtester.com-vel-så har man det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym.

Det er ingen vits i å teste så tidlig, men jeg bare måtte. Har ingen god forklaring på det, og må derfor le litt av meg selv. Ser det er flere testomane her inne, så det er heldigvis ikke bare meg som blir litt skrullete i prøvetiden.

Ønsker alle lykke til med både prøving og testing i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den testostomanien!!!

 

Sniker også inn et lykke til på lørdag! Pass på å nyt dagen, for den går så veldig fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg skal bare slappe av og kose meg hele dagen. Her skal det nytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til på lørdag. men jeg er stikk motsatt, jeg tørr ikke teste meg, er så redd for det negative svaret, hadd ikm i går, må vell teste meg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja, påstår ikke dere er blonde, syns bare det er litt artig at dere tester så tidlig når all fakta tilsier at det ikke vises så tidlig. Og selv om det er billige tester dere bruker så koster jo de også penger i det lange løp.. Håper dere alle blir raskt gravide :-))

 

Tidligste jeg har testet er vel 1 uke før ikm, bomskudd selvsagt. Etter den tid har jeg ventet til ikm dagen. Har holdt på i snart ett år med å prøve, så har god kjennskap til kroppens signaler, og trenger i de fleste tilfeller ikke teste.

 

Lykke til alle testomane :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...