Gå til innhold

Hot sexy mama!!


Sibas

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg bare må fortelle det her:

Gikk på gaten her om dagen og følte meg rett og slett sexy! Jeg hadde stelt meg litt og hadde på de nye kule mammabuksene mine. Helt utrolig egentlig men jeg vrikket og gliste og følte at alle hadde lyst på en bit av den kaka her!

Mange kikket faktisk, men der og da var jeg sikker på at det var fordi jeg var så vannvittig hot!

Nå tenker jeg at det må ha sett helt snålt ut. Der kommer jeg og vralter og vrikker med stor mage, stor rompe og en fem år gammel jente i lanken.

Men uansett grunn så tror jeg mannen min er fordnyød om dagen.. tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at du var sexy jeg! Det er noe spesielt med gravide nemlig, og det er det mange som synes=)

Så vær stolt og fornøyd du! Det er ingenting som er så kvinnelig som å vralte rundt med stor mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette innlegget og alle støtte-kommentarene var en flott oppmuntring som jeg trengte i dag!!

 

Kjempebra! Sånn skal det være... :-D

 

God natt til alle flotte, hotte, gravide medsøstre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, så kult å høre :). De som så deg tenkte sikkert at "sånn håper jeg dama mi kommer til å se ut når hun går gravid ;)".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselige tilbakemeldinger! Blir faktisk inspirert av dette her jeg.

Skal jammen bestemme meg for at det går ann å være sexy selv om man ikke kanskje ser ut som en pleier.

Trenger vel ikke være et engangstilfelle? I dag skel jeg gå rundt med barry white på hjernen for å se om det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg!!

Skulle bare mangle.. hvorfor skal ikke vi gravide føle oss sexy med en flott mage?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...