Gå til innhold

Hei Stjerna - har prøvd meg på deg!


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er hva som kom frem på deg - i korte trekk. Siden jeg ikke kjenner deg er det vanskelig å være konkret. Se på dette som veiledning som kan brukes slik at du kan forme livet ditt slik du vil. Gleder meg til å høre fra deg igjen. Som sagt er det ikke vanlig at jeg spår fremmede. Men du gav meg en utfordring jeg ikke kunne si nei til.

 

Bor du alene ? Om det er tilfelle trenger du mer adspredelse og aktivitet. kaster du bort tiden på en eller annen måte? Tenk grundig gjennom livet og de tingene du er opptatt av.

 

Fortiden holder deg igjen på en eller annen måte og sperrer for fremgang. Du må kutte bånd som binder deg. Det kan være en fortid som ikke er helt rosenrød. En ny start må til.

 

Du har styrke og kommer til å vinner over gjerrige holdninger og smålige fiender. Med din besluttsomhet vinner du frem i alle situasjoner. Du kan treffe noen som vil slåss for deg og du kan løse evt. problemer. Om du lever i et parforhold finnes det mer enn nok kjærlighet - en lykkelig fremtid sammen om dere er fast bestemt på det. Ikke gi opp ved første hinder.

 

Dette kan være slutten på en periode med hardt arbeid. Hvile og avslapping er i sikte. Kan også tyde på at du snart blir forfremmet. Det kan foreligge ansvar men ingen tung byrde du må bære.

 

Økonomisk eller materielt oppgjør er et mulig resultat. Sannsynlig får du penger til disposisjon om kort tid eller praksisk hjelp. Ikke missbruk dette eller overse det. Jobber du selvstendig eller har vekslende inntekt?

 

Lykke til - hva tenker du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja :) tusen takk for at du tok deg tid :)

 

Mye som stemte her ja, fortiden holder meg igjen og det har jeg vært klar over lenge men klarer liksom ikke gjøre noe med det, har jobbet med det i noen år men det slipper ikke taket fordet. Tror jeg vet no hva som må til så jeg skal prøve det så håper jeg at jeg kan fortsette fremover etter det :)

 

Jeg har samboer og to barn så jeg lever ikke alene, har nok funnet mannen i mitt liv her så du har rett i det at det er mye kjærlighet mellom oss :)

 

Jeg har ikke jobb for tiden, sa opp jobben når jeg flyttet og gikk arbeidsledig når jeg var gravid og har no fødselspermisjon, den er snart over så da håper jeg på å få jobb ganske snart (lov å håper)

Hår planer om å jobbe selvstendig hvis jeg får det til så det var litt artig du sa det da :)

 

Jeg er veldig trøtt etter jeg spådde her inn i går kveld, føler meg helt tappet for energi i dag, så jeg skal ta det rolig i dag og kanskje i morgen så litt påfyll trengte jeg ja :)

 

Igjen tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var spennede. Hadde vært gøy å jobbe videre med deg. Men det kan vi komme tilbake til. Mine bilder er ofte et godt utganspunkt til å gjøre noe med egen situasjon eller se hverdagen med andre briller.

 

På gjenhør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...