Gå til innhold

I dag skal jeg til legen


Lofoten

Anbefalte innlegg

For første gang - er 9+0 i dag. Hadde en sa i slutten av januar og er selvfølgelig litt spent og nervøs. Håper bare jeg klarer å overtale legen til å henvise meg til tidlig ultralyd - hadde vært så deilig å få se et lite hjerte slå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også til legen i dag, er fullgåtte 8 uker i morgen ;o) Skal også spørre om UL, men har ingen spesiell grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, i og med at dette ikke er offisielt enda, så velger jeg enn så lenge å ikke si hvor i Lofoten jeg befinner meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke no..eg e derfra..men flyttet der fra når eg va 20..nu e eg 25 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake!

Med litt sånn blanda følelser, men egentlig ok. Ble bare en prat, må tilbake i morra og ta blodprøver. Ingen GU, det mente han ikke var nødvendig å ta siden jeg er kommet så langt på vei. Men hvis jeg insisterte så skulle han gjøre det - valgte å la vær jeg.

 

Spurte også om tidilig UL, det mente han var ingen vits i før i uke 14, ved en tidligere ultralyd så kunne en bare som om det var liv, ingen ting annet. Slo meg til ro med det, særlig siden han sa at jeg uansett vil bli behandlet som høyrisiko siden jeg har mista en gang.

 

Han sa videre at så lenge jeg ikke hadde blødninger eller unormale smerter OG hadde symptomer så måtte jeg bare slappe av. Særlig siden jeg nå er kommet 3 uker lengre enn da jeg mista sist.

 

Han regna forresten ut termin til å være 6.9 - er sikker på at det er feil, men det får vi vel tidsnok vite ;-)

 

Velger å høre på han, jeg og tenker masse positive tanker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...