Gå til innhold

Alle innlegg om amming/mme bør vel heller legger på Kranglesiden... he he... u/t


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så sant så sant. mange her som heller burde ha vært på kranglesiden.. og kommet tilbake når de var/blir i bedre humør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis går det vel an å ha en saklig diskusjon om MM og MME?

Trenger vel ikke krangle selv om man diskuterer et slikt tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke, men jeg synes bare at det dessverre ofte blir krangling hver gang temaet dukker opp.

Men jeg skal heller la være å bli provosert, ble jo det i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt kan man ha en saklig diskusjon om dette hvis man ønsker å diskutere det. mitt innlegg derimot var ikke et diskusjonsinnlegg, heller ikke et spm, men et tips til de som trengte det:)

jeg for min del ønsker ikke å diskutere mm vs mme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo fullt og helt ditt valg. Så kan vi andre ta våre valg om vi faktisk ønsker å diksutere det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men så la være å lage en diskusjon rundt tips jeg kommer med da... da kan du lage et eget innlegg med argumenter for morsmelk som sikkert ingen andre vet fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget ikke mer diskusjon enn hva som naturlig forekommer når man tross alt ER på et diskusjonsforum. Sa bare min mening og mine tips jeg, akkurat som du :-) Når du legger ut et innlegg med et slikt budskap så kan du jo ikke forvente annet enn å få noen reaksjoner, det trenger jo ikke nødvendigvis være negativt det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljemor85: Tror egentlig hva vi andre mente var at det er ikke alle det der rådet virker for.

Ikke krangling, det?

 

Det er en "risiko" for at man får svar på innlegg som man legger ut. Svar som ikke har noe med HI å gjøre, tilogmed.

 

Mange ganger er det best å si ingenting, andre ganger å klargjøre hva man mener.

 

Og ingen sa noe om at du er uerfaren og ung mor. (Iallefall leste ikke jeg det noen sted)

Tipset ditt hjelper kanskje noen, og da skal du bare tenke at det var verd tumultene.

 

 

Nå har jeg vært oppe og nattammet. Og skal tilbake til senga mi. Klokka er ikke 5 på morgenen engang......

Ha en fin dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...