Gå til innhold

Det ble en herlig liten gutt....


SOL*SOL

Anbefalte innlegg

som har fått navnet Neil (uttales Nil). Etter mangen timer med rier, som forsvant hver gang jeg spaserte og med 5 centimeter opning, fant jordmora mi ut at babyen låg med fjeset først, og snudd gale vegen (med ryggen mot min rygg). Keisersnitt måtte nok til, til min store skuffelse. Babyen sitt hode satt så fast at dei hadde problemer med å rikke han løs...huff, stakkars fyr, slik har han ligget i flere uker.

Men ut kom en herlig liten fyr på 3500 gram. Storesøster er veldig stolt over lillebroren sin og susser på han til stadighet. Desverre har mamma fått beskjed om å holde seg i senga i tre uker, så jeg synes litt synd på den toårige lille jenta, hun skjønner nok ikke helt hvorfor mamma er så 'lat'.

Lykke til dere alle som står foran en fødsel. Jeg kan med opent hjerte

anbefale vanlig fødsel og ikke keisersnitt. Det var noe unormalt og kaldt med keisersnitt opplevelsen. Ikke noe jeg ser tilbake på som noe fantastisk slik som jeg gjorde med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Kjedelig å måtte holde sengen - det skjønner jeg. Men når du ser tilbake om en stund, så gikk nok de 3 ukene raskt likevel.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Hadde keisernitt pga seteleie sist, syntes det gikk greit, men håper på vanlig fødsel denne gangen.Er nok bedre for mor. Håper dere får en fin tid fremover og at dere får sove! Fint å få barn på denne tiden med hele våren og sommeren foran dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...