Gjest Skrevet 4. april 2006 #1 Skrevet 4. april 2006 Er det meningen at den skal bli helt borte, eller må jeg belage meg på å leve med en resten av livet? Fikk en "kur" med stikkpiller og krem, men den har ikke blitt borte. Plager meg veldig lite, bortsett fra at jeg vet at den er der -og så blør det jo innimellom.. Hva er deres erfaring?
delfi Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 Nei den skal vel ikke være der!! kanskje ta en tur til legen.. vet om noen som har måttet operere den bort.. greit å sjekke ut!
Gjest Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Hun sjekket den for 2 uker siden (6-ukers-kontrollen).. Sa ingenting om alternativer ift. om kuren ikke skulle virke. Operasjon virker jo litt dramatisk da!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Du må ta tiden til hjelp... Min hemoroide er nok fortsatt på plass, men den har trukket seg inn og plager meg ikke lenger. Men så er det ett år siden den siste fødselen min. Har ikke vørt plaget med den på svært lenge. Blir du ikke kvitt plagene, så er operasjon ett alternativ, men du bør nok vente og se... om det ikke blir bedre først. Dusj hemoroiden med kaldt vann etter at du har vært på bommelomm, og sett det kaldere og kaldere, og smør med en salve som lindrer kløen, kanskje Inotyol? Bare pass på at salven/ kremen ikke går i melken, hvis du ammer. God bedring!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Fikk en kjempehemoroide etter fødsel, men etter to uker med krem og stikkpiller forsvant den. Har ikke merket noe siden. Men fy f... det var det værste etter fødselen :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 jeg har brukt stikkpiller og krem i to uker, og mine to hemorroider har ikke gått vekk.... jeg har nå angst for at jeg aldri skal bli kvitt de... det gjør vondt når jeg går på do, for den ene sitter liksom rett i åpningen... ikke festlig.. men så lenge din ikke plager deg, så skal du være glad...... hemorroider sucks!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 Jeg hadde en stor utvendig hemoride og opererte den bort 3 mnd etter fodsel.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hvordan opperere de vekk hemoriden? Hvordan var tiden etter inngrepet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå