Gå til innhold

gruer meg til å passere 100kg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 34 uker nå, har lagt på meg 12 kg til nå. Spiser igrunnen ikke så usunt, men har blitt veldig inaktiv først pga ekstrem svangerskapskvalme og brekninger, deretter bekkenløsning. Har måttet spise ofte for å holde kvalmen og brekningene i sjakk, helt frem til uke 31.

 

Blir helt deprimert av dette. I utgangspunktet var jeg 83kg, 178høy, kraftig benbygning. Til tider har økningen vært på 6-700gr i uken.Hadde håpet å slippe å legge på meg så mye siden jeg er stor nok i utgangspunket..

 

Er spent på hvor mye jeg kommer til å legge på meg på slutten. Jeg har ikke matlyst for tiden, ikke på godterier en gang.. Litt vann i kroppen har jeg fått, men ikke mer enn 0-1 på helsekortet.

 

Jeg er sikker på at jeg vil passere 100 kg denne gangen, det ser jeg veldig mørkt på. Har hatt lyst til å ta opp dette med jordmor og lege, men det virker ikke som om de er bekymret for vekten min.

 

Gruer meg til sommeren nå. Håper bare bekkenet kommer seg såpass at jeg kan komme meg litt i aktivitet igjen. Gå laange trilleturer. For det blir ikke aktuelt med noen slankekur. Kommer til å spise sunt, håper jeg.

 

Har ikke lyst til å bruke nicket mitt nå, men dere kan få kalle meg Mathilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sitter akkurat og tenker det samme............ gikk på vekta i dag. Jeg er kun 4 + 6 og har siden jeg fant det ut gått opp nesten 2 kg......... er det mulig???? Har vist det 1 uke!!!!!!!!!

 

Jeg vet det er helt forferdelig å si det, jeg vet at premien er stor, men jeg har ikke lyst til å se 3 sifret igjen.. har nemlig veid langt over tidligere og klart å slanke meg... Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100kg er en magisk grense... 99,9kg, helt greit, 100kg, KRISE.......

Er over grensa jeg da, var det før jeg ble gravid også, men gikk ned endel til å begynne med, så jeg lå på deilige 98kg en stund....

Håper å komme meg under grensa, gjerne laaaaangt under, når babyen har kommet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig så er det JÆVLA idiotisk at et TALL skal ødlegge så mye!!!!

 

Sånn, fikk jeg sagt det også!!

 

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Velvære sitter i hode, man behøver ikke føle noen angst for å tippe 100 hvis man ellers er fornøyd med seg selv.

Opplagt og i fin/god form.

Og hvis en akkurat tipper 100 sånn på slutten av svangerskapet kan man ta det som det kommer for det vil bare vare noen uker til åsså er du nede på tosifret igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei

 

Ja, det er jo høyst midlertidig at jeg vil være tresifret. Må skjerpe meg litt.... Kan ikke la meg bli satt helt ut av et tall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...