Gå til innhold

Er lei hele svangerskapet.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gledet meg veldig hele tiden frem til nå. Kjøpt masse til den lille, og regnet på uker og dager. Men de siste to ukene har gleden forsvunnet.

 

Jeg gruer meg ikke til fødselen... føler liksom ingen ting.

Gleder meg ikke engang til å møte det lille barnet som sparker der inne i magen.

Hvorfor?

For tiden tenker jeg bare på hvor slitsomt alt kommer til å bli....

 

Håper gleden kommer tilbake før fødselen, og at tiden går saaaakte.

Har termin i juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke la deg lure nå. Husk en ting som heter HORMONER! De kan få en til å føle de rareste ting.

Det er ikke rart at man ikke direkte gleder seg. Da jeg fikk min første datter hadde jeg det helt likt. Det gikk ikke helt over med det første etter fødsel heller og det skal du ikke forvente. Det er tross alt noe helt nytt som skal skje og du kjenner ikke barnet ennå. Det tar tid!

Det er lett å tro at det er rosenrødt for andre kommende mødre og jeg tror det er litt sånn at vi ikke forteller om disse følelsene. Kan ikke tenke meg at di er alene om dette. Virker tvert imot helt normalt!

 

Jeg skal ha nr to nå og vet litt mer av hva som kan komme og er dermed litt mer forberedt. Kan ikke si annet enn at de gode følesene kommer etterhvert. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Det er lov å være litt lei av og til, vi går jo faktisk å ruger i 9 mnd, og det blir vel litt slitsomt å skal "glede" seg hele tiden.

Folk rundt forventer at man skal glede seg vilt og uhemmet hele svangerskapet, og spør ikke om noe annet en om at en gleder seg.

Men tro meg meg,om gleden kommer eller ikke før fødselen, vil den gjøre det i tiden etter fødselen.

 

Kanskje ikke med en gang heller, men etterhvert som man blir kjent med den lille, er det en glede som vokser seg større for hver dag!

 

Lykke til videre med svangerskap og fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...