Gå til innhold

vaginalkuler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Etter å ha lest her om hvor bra disse kulene er, løp samboeren min ned å kjøpte noen. Snille mannen=)

Da han kom hjem prøvde jeg de, men utenom at de var litt ekkel å få inn, merket jeg ikke noe særlig til de. Er det noen "triks" for hvordan de virker?

Noen som vet noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånne kuler med kuler inni? Det er de som får igang ting.... Hvis ikke de funker for deg, så får man kjøpt vibrerede egg, til og med med fjernkontroll. Samboeren min har hatt mye morro med så skru på det i tide og utide ja, feks når vi er i butikken.

Skrevet

yes 2 kuler m sånn tau på i enden. at de ikke funker, betyr d at jeg er for slapp el vid stram da?

fikk skikkelig angst for det ass,selv om samboeren sier at jeg er trang og god.hehe.har hørt at egg skal være bra.samboeren din må ha humor han.hehe.

Skrevet

Som min samboer sier.....litt morro skal han ha det også ;-) At kulene ikke virker trenger ikke å bety annet enn at du har mindre nerver der inne enn det jeg har. Er ikke alle de fungerer like bra på, vi er alle forskjellige. Kjøp et sånt egg du og gi det til samboeren di som årets påske-egg. Han vil garantert sette større pris på det enn marsipan. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...