Gå til innhold

Juni: hjelp noen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sorry att eg må spørrja om dette men er i uke 29 og har blitt plaga av noen små stygge saker som kalles hemmorider, vet dette er vanlig men er det noen som har noen tips på å kunne hindre de litt eventuelt få dem vekk.

ikkje meninga å spørre om dette men må bare vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, så kjedelig! Håper det ikke gjør altfor vondt! Og herregud, det er jo bare å spørre - det er mange som plages av det i løpet av graviditeten eller etter fødsel!

Er ikke helt sikker på om du får kjøpt noe på apoteket, men legen din kan hjelpe deg. Det kommer litt an på hvor store de er, men du kan få noen stikkpiller som hjelper.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du får kjøpt salve på apoteket, den har hjulpet meg veldig godt.Prøv et varmt bad, det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dette er helt vanlig. du får kjøpt sale reseptfritt på apoteket men stikkpiller må du få på reept av lege. tror salven heter scheriproct.hvit tube med litt rosa på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ville prøvd en helsekostbutikk.. Mener å ha lest i et av disse ukebladene om et naturprodukt som skulle hjelpe...husker desverre ikke hva det het- kanskje hvetekimolje eller noe slikt, men er ikke helt sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaga med det med min forrige, forsvant av seg selv etter fødselen. Har fått det tilbake nå. Bruker cheriproct salva, den lindrer med en gang og gjør at de forsvinner raskt. Fåes reseptfritt på apoteket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alcos anal er tingen. Du får kjøpt det på apoteket. For ekstra effekt bruk salve og stikkpiller....

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...