Gå til innhold

Da drar jeg snart til UL. Noen som vil gjette??


Molait

Anbefalte innlegg

De fleste testene (ringtest, blodskiftetest, kart+++++) sier jente, mage følelsen min heller mer mot gutt. Noen som har en feeling?? Skriver inn svar senere i dag:)

 

Gleder meg:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det ble jente hos meg, tipper jeg jente hos deg å =)

 

Masse lykke til , Molait =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heeeelt sikker på at jeg ventet jente igjen, men legen på ul da jeg var 14 uker, sa at han trodde det var gutt. Jeg skal tilbake idag å få det bekreftet eller avkreftet.

Derfor, så tror jeg ikke på magefølelser lenger, og gjetter derfor at du har en liten jente inni magen din=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper jente jeg å... Fikk bare følelsen av det når jeg leste innlegget ditt! Venter gutt selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så gøy med ul, håper det går kjempebra. Jeg tipper gutt, jeg - bare fordi det er så utrolig mange allerede her som venter jente. Får selv vite på lørdag, og jeg har hele tiden hatt magefølelse på jente, men tror de kommer til å si gutt ;-)

 

Uansett, lykke til, og blir spennende å høre senere i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva hun får jeg :o)))))

 

Men sier ikke noe *gjeiper*

 

:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har egentlig visst alt først før alle andre du:)

 

Så mange som tok feil a gitt..hehe.

 

Nei det sier jeg, stol på morsfølelsen og det kvinnelige instinktet. Testene er bare tull, alle sammen!!!

 

Gutten min har nå fortalt nabogutten 3 ganger den siste timen at han skal få en lillebror:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får jente, Cat får gutt står det over her... For det visste hun vist bare ;o))))

 

Mulig det blir omvendt da, slik at anonym bare "surret" litt og byttet om ;o)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en guttebebis i magen Molait!!!!

Da er det visst bare magefølelsen som skal stemme da, og da blir det kanskje en prinsesse her??hihi... det er den følelsen jeg har... Og vi må vente helt til imorgen med å få vite det *jegdøøøravnysgjerrighetsnartja* (er ikke nysgjerrig jeg skjønner du) hehe...

 

Når skulle du på ul Cat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på fredag... men er bare i min 12. uke da, så må nok vente en stund til før jeg får vite kjønnet :) *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... like utålmodig som meg ja :)

Jeg ville vite det på ordinær ul'n jeg, men da ville ikke gubben.. men han ombestemte seg inne hos jordmor, men da var det forsent... Den lille lå forresten nesten hele seansen med kryssede ben i tillegg, så det hadde vært vanskelig å se uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir spennende å se i dag da Tiny:)))

 

Cat: Ja jeg sa jo gutt på meg og jente på deg. Foreløpig har jeg 50% rett..hehe. Synes vel kanskje du skulle få gutt du ogå nå da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slutten av mai får vi kanskje vite ;o)))

 

Er ganske sterke meninger i familien om kjønn for tiden ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, stole på magefølelsen ja...Omtrent alle jeg har snakket med har ment at jeg kom til å få jente, inkl vordende far...- jeg har hele tiden hatt følelse av gutt, og hvem hadde rett...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja ikke sant:)

 

Familien her har vel trodd gutt, iaf til det motsatte er bevist. Har vel noe å gjøre med at av en søskenflokk på 5 (begge sider) så er det 9 gutter og ei jente..og hun er i tillegg skikkelig guttejente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse. Da bærer det vel rett ut for å kjøpe adidas joggesko i str. 2 uker vel.....He, he....Alle har en mening her og, men får ikke vite det før 26 april. ( dersom alt viser..) Men skal i hvert fall på UL før Cat 78, ti-hi....Va eg stygge nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...