Gå til innhold

juhu... uke 23 allerede...


idamortil2

Anbefalte innlegg

fødte min forrige datter litt for tidlig. alt gikk veldig bra med henne. i dette svangerskapet har jeg vært så sikker på at jeg skulle miste babyen. men nå er jeg iallefall endelig over til uke 23, og blir barnet født prøver de å redde det på sykehuset. jeg skal til sjekk for å måle livmorhalsen i uke 26. det blir spennende. håper den er helt normal...

 

noen andre som har det slik??

 

ha en fortreffelig dag dere:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frantic

Jeg tenker litt på det siden jeg forrige gang måtte inn på sykehuset og stanse riene i uke 27. Men det gikk helt fint, så gutten vår kom ikke mer enn noen uker før termin. En annen grunn til at jeg tenker på det er at en kollega av meg fødte i uke 24 ifjor. Er ikke redd for at det skal skje meg, men det er klart det ligger litt i bakhodet.......

 

Lykke til videre - håper nurket ditt hoder seg inne lenge enda :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri når nurkene vil ut av magen, vi får bare håpe de holder seg inne i mange uker til. Er selv 24+6 i dag, og vet sjansen er større for at babyen vil klare seg, men det er alt for tidlig å komme nå. H*n får pent bare vente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

 

Jeg er 23+0 i dag. Ble laserkonisert for noen år siden. Skulle inn på sykehuset for å måle livmorhalsen min i uke 19. Den var lang nok den, 2,5 cm......men livmorhalsen hadde begynt å åpne seg! Lå inne på sykehuet i en uke, fikk etter mye om og men påsatt en cerclage (livmorhalsen ble snurpet sammen). Det har gått bra i etterkant, men er sykmeldt og må holde meg mye i ro.

Jeg går og venter på at jeg skal bli 24+0, det er da de setter i gang tiltak for å utsette fødselen på Haukeland. Ganske slitsomt å gå slik, men prøver å holde motet oppe...tar en dag av gangen.

 

Krysser fingrene for at alt er normalt hos deg......og håper jeg ikke skremte deg med min historie.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frantic

 

Hvordan gikk det med din kollega som fødte i uke 24??? Overlevde bebien? Ble det noen komplikasjoner etc????

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...