Gå til innhold

April: En liten oppdatering fra oss..


Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Jeg er i praksis nå på psykiatrisk noe som er utrolig slitsomt.. Ikke helt sikker på hvorfor, men det tar virkelig kreftene fra meg.. så når jeg endelig har fått alexandra i seng så er jeg så sliten at jeg omtrent ikke orker å bevege meg bort fra sofaen.. Men det er bare så trist for jeg har jo ikke overskudd til noe.. Har så mye jeg burde gjøre! Huset ser ikke ut og jeg har mye som jeg burde lese på :o(

 

Men det eneste som holder meg oppe nå er at jeg tenker på at jeg skal være hjemmeværende mamma hele neste år :o) Håper bare det går i orden med skolen... Orker ikke mer styr fra de nå...

 

Ellers så er det like før alexandra går.. så artig å se på.. Men hun tør ikke helt å sleppe seg enda.. Tar 1-2 skritt, men det er det.. Men det kan da ikke være så lenge før da!! Satser på at det blir før 1 års dagen :o)

 

Jaja, det var litt klaging og oppdatering fra oss... Ikke så mye tid til å være her inne lenger.. Men stikker nå hodet innom en gang iblant :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å høre i fra deg, selv om det er litt klaging. Men slikt må til og det tåler me det du. Gjør ikke noe.

Vet at en ikke alltid strekker til - skulle gjort såååå mye men finner ikke tid til halvparten.

 

Ja håper at det ordner seg med skolen og du slipper mer enn det du har.

 

Så spennende med mer utvikling, skal se at du er like gira som hu litla er. hehe... ikke bare barna som blir stolte da dei får til ting som dei har strevd så lenge med. Kos dere med det - det kommer i superfart.

 

Prøv å slapp av litt og kose deg! Ta vare på deg selv (ja vet at det ikke er så lett) Men ta deg et godt bad, eller få mann din til å gi deg en masasje. Slik at du føler at du kommer deg ovenpå igjen.

Så snakkes me! Kjekt at du stakk innom! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...