Gå til innhold

April: Nå er jeg oppgitt...


**synne**

Anbefalte innlegg

Snuppa som var blitt SÅ flink til å sove hele natten har nå begynt å våkne to ganger om natta igjen og hyler etter mat, og klokka 5 mener hun det er på tide å stå opp!!! -Selv om hun legger seg klokka 19 eller 21... Utrolig irriterende!!! Og så har vi hatt en del besøk/vært på besøk i det siste (med overnatting) og da er det ikke så kult å bare la henne skrike heller... ALt begynte den uka hvor hun spydde og ingenting ble værende i magen. Hmpfr! Måtte bare få det ut... (Er på besøk nå,uten gubben...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så kjedelig da!! Her hadde også alexandra noen slike dager, men det gikk heldigvis over ganske raskt da.

 

Håper det ordner seg raskt for dere også!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slik hadde vi det en periode etter at eline hadde hatt sysjuken og diare, men det gikk over etter en ukes tid. Måtte være litt hard noen netter, men det fungerte. Hun hadde liksom vent seg til å bli tatt opp, måtte jo skifte x antall bleier om natten... håper det ordner seg for dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off så slitende -

her hadde me ei tøff/rar uke sist uke, men det hadde mye med at tante rød var på besøk. Da har stakar LillePia hatt mye vondt i magen - men eg vil ikke slutte å amme bare for at den uken med tante rød så blir hele hverdagen snudd på hodet.

 

Det er slitsomt når det er slikt, men det går som regel over og det er det som holder meg oppe. Eg vet at det ikke blir slikt for alltid.

 

Men eg som hadde sluttet å nattamme - jod a helt til sist uke. Da har eg vore så sliten etter et par netter uten mye søvn og uten å tenke over det så har eg bare lagt meg i sengen med LillePia og gitt henne brystet. Så helgen var det å slutte med nattamming igjen - har gått greit egentlig. Men natt til i går så lurte eg på om eg hadde gitt hu brystet - husker virkelig ikke - men har en liten erindring i at eg gjorde det, eller var det en drøm? Nei sant eg husker ikke hva eg gjorde, men men.... me er på veg tilbake til å bare drikke vann på natta. ;)

 

Ta det når du kommer deg ovenpå igjen Synne, da blir det lettere å gjennomføre også! *klem*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...