Gå til innhold

Jippi!!!


Mor Monsen

Anbefalte innlegg

Bruker vanligvis ikke å være her inne så tidilg på morgenen, men i dag måtte jeg bare!! Fikk to strek på min billigtest i dag morges. Den var ikke like sterk som teststreken, men det var ikke svak heller!!

 

Skjelver og er så glad nå, men skal teste en gang til til helga... Men en strek er en strek, ikke sant??

 

Hvis jeg er gravid, håper jeg virkelig at spiren sitter!!!

 

 

(sender forsiktig litt ***b***a***b***y**s***t**ø****v* til alle sammen, og håper på at dere også får en positiv test innen kort tid!)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER! hører de andre si at en strek er en strek:)

 

 

Masse lykke til og tre store klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :-) Hvor lenge har du prøvd? Noen nye råd til oss som enda ikke har sett krysset?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med p-pillen i beg. av januar. Har hatt syklus på 35 dager. I 2. pp klaffet det, hadde da sex minst annenhver dag i den fruktbare perioden (og litt lengre)...hehe. Har ellers ikke gjort noe spesielt for å bli gravid. Levd som normalt (men angrer litt nå på de to pilsene jeg drakk forrige helg...). Har vært en del trøtt, men trodde det var pga. stress og lange dager på jobben.

 

 

Åh, jeg håper ting ordner seg for dere snart også! Unner alle sammen en positiv test!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis grattis:):) Og masse lykke til, stjeler gjerne litt av babystøvet fra deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere!!! En rek er en strek ja, uansett, og på de billige testene er de uansett svakere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...