Gå til innhold

Quinny comfort eller TFK joggster twist


påsan

Anbefalte innlegg

Vurderer disse to. SYnes quinnyen er fin, men bekymret for at den er litt smal i sportsdelen. Synes også kalensjen er simpel. Liker ikke den klikkelyden den gir fra seg.Vekker babyen,jo! NOen meninger om dette? Liker at den har fotbrett og er vendbar.

TFK'en er jo god og bred.Desverre ikke vendbar og så lurer jeg på om babyen får sittet ordentlig opp i den? Har en trille fra før der min første ikke fikk sittet skikkelig opp. det likte hun ikke. Prøvde alltid å sette seg mer opp.

Har en Opel Zafira, og i den kan jeg få inn teutonia og hartan skater uten å måtte sllå sammen vognen, noe som er veldig deilig.NOen som vet om jeg kan dette med disse to vognene også?

 

Pris på TFK joggster i Norge evt med softbag. Haster litt,nemlig. Evt hvor lang tid fra nettet? Hvor får man quinny posen? Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

quinny har jo mange modeller, men comforten er nok litt smal i sportsdelen ja, men det er min mening da. selv har jeg en quinny freestyle 3xl formula og den er det mer enn nok plass i sportsdelen ;o)

kalesjen i comforten bråker ja, det gjør ikke kalesjen i freestylen min. ikke vendbar eller regulerbart fotbrett. men det har aldri vært noe problem for oss eller ungen. hun sover like godt i den;o)

sjekk finn.no og kjøp brukt, har jeg alltdi gjort og alltid blitt kjempefornøyd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quinny-vognen tipper litt for lett til at jeg vil anbefale deg den, når den er vendt fremover.

TFK er lettere, mer kompakt, romsligere og har bedre kvalitet enn Quinny. Den er dessuten dønn stabil. Har prøvd å tippe den i liggestilling, noe som var omtrent umulig. TFK har og regulerbart fotbrett.

 

Om du vil ha en vogn som er vendbar bør du og sjekke Teutonia spirit S3. Den har svingbart fremhjul og er romsligere og mer stabil enn Quinny. Penere og, synes jeg da ;)

 

TFK kan bestilles fra Nederland. Det tar kun en uke. www.babyjungle.nl

 

Kun sportsvogn koster 5800kr her i landet + bag og regntrekk.

Hardbagen til TFK er utrolig stor og god.Større enn Simo. Klikkes kjapt av og på.

 

Quinny-posen er ikke spesielt tykk. Mer en tynn høst/vårpose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei påsan!!

Nå har vi valgt tvillingvogna til TFK, men du kan jo kjøpe hardbag til TFK slik at barnet er vendt mot deg iallefall de første månedene? Det føler jeg iallefall er viktigst, når de blir litt eldre har de lyst å sitte forovervendt.. Da oppdager de at det er mer morsomt å se ut i verden istedenfor ansiktet til mor eller far hele tiden...:)

Hvor kommer du fra? De har TFK både i trondheim og oslo..

Se nettsiden www. buggy.de for mer info om TFK!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da mener du quinny comfort og ikke quinny freestyle formula eller freestyle 3 xl. jeg har iallefall ikke hatt problemer med at de tipper lett.

både formula og freestyle er mye mer stabil enn comforten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke var helt klar i innlegget.

Jeg mener så klart at Quinny freestyle 3xl comfort ikke er så bra som den gir seg ut for å være. Tipper altså.

Den gamle utgaven, Quinny freestyle 3xl (ikke vendbar) er en helt annerledes vogn og mye mer stabil. Det samme gjelder Quinny formula 3xl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...