Gå til innhold

Pressing


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere der ute som kjenner et veldig press på ribbena? Hvis jeg sitter en stund foran pc eller framoverbøyd kjennes d nesten ut som de skal knekke. Er 30 uker nå. Når bruker babyen å legge seg med hodet ned? Og er det normal at det blir mindre, men mere "glidende" bevegelser der inne etterhvert? Ble endel spørsmål her hehe, håper noen kan svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det slik siden jeg var 29 uker, tror jeg. Legen forklarte det med at livmoren presser indre organer oppover. Det er rett og slett blitt litt trangt.. Hjelper å lene seg litt bakover eller å stå.

 

Min lå med hodet ned på ul i uke 32, men vet ikke om det er en permanent stilling.. Babyen romsterer fælt av og til, og bevegelsene har vært veldig glidende siden uke 31,32. Hodet festet seg i uke 38 sist, så denne gangen tror jeg ikke hodet vil feste seg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det presser bra utover oppunder ribbena, spesielt når jeg sitter foran PC'en på jobb eller når jeg kjører bil. Babyen strekker føtene og rompa oppover og ut på sidene med den største selvfølge. Han er nok lei av å ligge der som en liten ball stakkars. Han skal få strekke seg masse når han kommer ut. Er i uke 36/37 nå, men dette har pågått i ukesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...