Gå til innhold

April: Da har jeg akkurat kommet hjem fra sykehuset...


Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Sliten ja.. Sambo er alvorlig syk, og lagt inn på intensiven i kveld. Orker ikke forklare hele greia nå, men har med diabetes hans å gjøre, og en infeksjon han har fått. Fikk beskjed av legene før jeg dro at" Det er bra dere kom inn nå, i morgen hadde det vært for seint!", så fikk et skikkelig støkk før jeg dro hjem ja... :( Nå er jeg bare så utrolig sliten, og håper virkelig ikke på tlf i natt om at det går "feil vei". Vet ikke hvorfor jeg forvilla meg inn her og skriver dette rotete innlegget egentlig, men måtte bare "lufte" meg litt. føler meg rimelig i sjokk.. får prøve å sove litt, selv om det nok blir verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, fy, det var da ekkelt... Håper du fikk sovet litt - så ser alting jo ofte litt lysere ut. Jeg vil tænke på deg idag, og følge med om det kommer en oppfølging. Held og lykke, og god bedring med ham.

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ekkelt ut da.. Håper virkelig at det går bra med han.. Og at du har fått sove litt i natt..

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ikke noe særlig.. Håper han er på bedringens vei, og at du har fått deg litt søvn. God bedring til din samboer..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. Du får ønske han god bedring og så håper jeg du har fått slappet av og sovet litt i natt.

 

Har vært i gjenom noe av det samme når lillebror som hadde diabetes og havnet på sykehuset i sisste sekund etter lengens mening.

 

Der går nok bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off det hørtes skummelt ut.

Håper du fikk sove i natt og god bedring til mann din!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff fæle greier.. Prøv å slpp av litt innimellom, og ta det med ro et par dager. God bedring til mannen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mammaen til lillegutt!

 

Det var vondt å lese at han var blitt så syk , men samtidig godt å lese at dere kom i tide. Håper at pappaen til lillegutt har det bedre og at han snart kan komme hjem til dere igjen:-)

Håper at du også har det bedre nå:-)

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.......

Skal krysse alt jeg har for dere!

Sender dere alt jeg har av varme og omtanke!

 

Håper det blir bra snart!

 

klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre. Det må ha vært et stort sjokk for dere. Godt dere kom til sykehuset når dere gjorde. Håper bare alt går bedre med dere alle!

Jeg skjønner godt at du bruker denne siden å skriver innlegg jeg. Det er godt å vite at alle her inne sender noen varme tanker!

 

God bedring fra oss

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda!! :( Håper alt ordner seg for ham/dere! Krysser fingrene for dere!!

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj!! jeg håper du har fått sove litt i natt og at de får hjulpet ham frisk igjen på sykehuset! mange klemmer fra oss her borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HVordan går det med dere? Jeg rekker ikke lese alle trådene her inne lenger og misser sikkert info..... Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste innlegget ditt her hin dagen og fikk helt frysninger! Skikkelig skumle greier det der. Håper det går bra med samboeren din nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TUSEN takk for gode ord ALLE SAMMEN! hAR IKKE VÆRT HER INNE SIDEN MELD BLE SKREVET, FOR Å VÆRE HELT ÆRLIG FIKK JEG LITT SJOKK, FOR HUSKER KNAPT JEG VAR HER INNE OG SKREV DEN. vAR NOK IKKE HELT "MED" NEI... Uff, beklager caps locken... orker ikke skrive på nytt m små bokstaver..Uka har vært for tøff! Sambo har ligget og svevd mellom liv og død, men er nå heldigvis bedre!!! Mini har savna pappaen sin, og vært ekstremt sutrete hele uka. Leit å måtte "sette han til dagmammaen" når han er sånn, men intensiven på sykehuset tillater ikke så små barn på besøk. Sambo har ligget full av slanger og nåler, så hadde ikke vært noe å se på for mini heller.

 

Nå krysser vi fingrene for at det fortsetter å gå riktig vei, og at vi ALDRi skal oppleve dette igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bedre nå da og som du sier att ere aldrig opplever det igjen.

 

Vi ønsker mannen din god bedring og mang klemmer til hele familien fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heff, huff, grusomt når det skjer sånne ting med de vi er glade i...håper det ordner seg nå, og at dere slipper mere tull.

kan jeg spørre hva som har skjedd? jeg har siabetes selv, og synes det var veldig skummelt å lese...

lykke til videre!

gode tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner du har hatt det tøft de siste dagene Mammaen til Lillegutt.

Håper alt fortsatt går rette veien. Varme tanker til deg og lillegutt og god bedring til mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...