Gå til innhold

Nå er jeg lei bæsj!


LindaKristin1980

Anbefalte innlegg

MINST en gang om dagen bæsjer lillegutt såpass at det tyter oppover ryggen. Og med en body som skal av over hodet, sier det seg selv at dette blir noe realt griseri. Bruker pampers 7-18 kg. Libero tyter det ut gjennom låra. Blir gæærn snart. Noen forslag folkens? Teip i ryggen kanskje? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt ei lita som har hatt diare i fleire månader, eg skal love deg at ein blir lei då. Eg er galen på papirbleiene som ikkje heldt tett hverken oppetter ryggen eller tvers gjennom (ja, det lekker tvers gjennom bleiene). Dei einaste bleiene eg får til å holde tett er popolinobleiene til nøstebarn. Eg må vaske bleier, men eg slepp vaske heile garderoben pga lekkasjer. Tøybleier tåler jo litt hardere vask enn enkelte bodyar og strømpebukser. Eg skal ikkje pakke på deg tøybleier, men det er det som har redda forstanden min desse månadane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg orker vaske bleier asså....Men takk for tipsen i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun pampers og libero, stort sett det som er å få der hvor jeg pleier å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Pampers Active Fit?

 

Her er det KUN Active Fit som funker, for den er så eleastisk i lår, og kan strammes så godt i livet. Sønnen min er nå 4,5 mnd, og vi bruker str 4 (Maxi)

Vi har prøvd andre bleier, og da vi var på overnattingsbesøk hos mormor hadde vi ikke tatt med nok bleier, så jeg måtte kjøpe en pakke med Libero. Det ble en del klesvask kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...