Gå til innhold

Det er så livlig


rlvupp

Anbefalte innlegg

i kveld. flere som har det slik? Nå har det vært full action i flere timer. Sikkert 5-6 timer i strekk. Kan jeg kanskje forberede meg litt? Hvordan var barnet deres før fødselen startet? Slimproppen gikk for en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

proppen min gikk sist torsdag og inatt var det full fres på miniputt, men han ligger inni der enda... jaja... hadde jo vært gøy hvis det nermer seg fødsel for deg så har kanskje jeg også litt håp.. har sånt nedpress når han beveger seg mye medi der og det er litt vondt og jeg synes det er vankelig å skille den følelsen med mens- smerter. hadde det i hele går natt og masse kynnere. nå er det helt vanlig igjen, enda jeg har satt til livs en stor tallerken grøt med kanel så jeg ble helt tørr i munnen, og hatt annanas til dessert!!!! og når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin 10.04.06., men fødte 8 dager over forrige gang for 4.5 år siden. Det er mye nedpress her også, og jeg håper nurket kommer snart. Vet ikke hva det er, vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sises vissnok at det skal bli stille i magen når det nærmer seg... Jeg har også masse bevegelseer og venter bare på at det skal roe seg snart..... (-4 til termin og rastløs....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...