xxxo Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 jeg kan dessverre ikke komme i morgen. men vil veldig gjerne treffes en annen dag!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 4. april 2006 #2 Skrevet 4. april 2006 hvem dag kan du da??? legg meg til på msn om du vil da... litt lettere det.. [email protected]
1stor1liten =) Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 hei.. hvor er dere fra?? jeg er født samme år som deg veronica_84
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 jeg er fra drammen/lier... og har ei jente på 1 år og en baby som kommer i nov-06 hvor er du fra da/dere fra da?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 hei veronica.hvordan føler du deg nå siden du er gravid og har et barn på 1 år. jeg ønsker meg også et barn til om ikke lenge. jeg har nå et barn på 3mnd. var det planlagt at du ble gravid så fort. klem ung mor 24
Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #8 Skrevet 9. april 2006 jeg har en sønn på 4 mnd og (er gravid) men blir ikke anbefalt å få så tidlig igjen ung mor 24 pga den lille du har trenger mye oppmerksomhet og hun som venter en til har vel tt barn på 2 eller nesten 2 når 2mann kommer er litt lettere da.. men er jo opp til hver enkel skal ta en medisinsk abort på tirsdag og har hvert den vondeste uken i hele mitt liv tatt en tab som har stoppet opp graviditeten i dag å en ny tab til tirsdagen som gjør at det kommer ut.. unner ingen andre dette..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 hei ung mor 24 dette var ikke planlagt, men jeg føler at det er helt greit.. vi gleder oss masse til den nye babyen skal komme... og vesla er så glad i andre barn at tror det bare blir perfekt for henne og bli storesøster i en alder av 19 mnd ca jeg syntes du skal gjøre det du føler er riktig og hvis du føler deg klar for et barn allerede om 9 mnd så syntes jeg du skal gå for det mange positive sider med to tette vet du
Tredje barn på vei Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Hei. Har ikke vært inne her på noen dager. Jeg er fra Larvik/Vestfold. Du da?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 jeg er fra lier/drammen jeg... men er ofte i larvik pga jeg bodde der i 3 år for 2 år siden og har ei venninne som har født i des-05 også er jeg kjempe ofte i sandefjord pga sambo er derfra så er ofte på besøk hos svigers.. hvor i larvik bor du da? jeg bodde rett ved nordbyen jeg da
Tredje barn på vei Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 hei. jeg bor midt i mellom larvik og sandefjord. bare en km fra grensa til sandefjord. Her jeg bor heter det Hem. veit ikke om du har hørt om stedet før da. Gammel er ditt barn da? Vi prøver oxo å bli gravid med nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå