Gå til innhold

Hadde dere ønske om tvillinger og følte det på dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg har lyst på tvilling. Har sterkt ønske. Hadde dere det og? Når dere ble gravid følte dere at det var fler en en da?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg ønsket det vel ikke:-) Men jeg hadde det på følelsen..Ikke veldig sterkt, men jeg tenkte mye på tvillinger, og drømte om det og sånn..

 

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke tvillinger i ønsket, men da jeg ble gravid drømte jeg at jeg var gravid med tvillinggutter. Og det stemmer også..

Nå har jeg 5 uker til temin og vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar

Hei! Jeg hadde litt lyst på tvillinger, siden jeg er 32 år og alltid har hatt lyst på i alle fall tre barn! Tenkte det ville være effektivt ... Jeg var mye mer kvalm i begynnelsen av dette svangerskapet enn jeg var da jeg fikk den første sønnen min, men begynte først å tenke at det kunne være tvillinger da jeg syntes at magen min tidlig ble så stor og "full". Det var likevel et sjokk å få det bekreftet. Hadde ikke helt trodd at det ville skje. Spesielt fordi den uken da de ble unfanget var full av stress og nerver. Hadde ikke trodd det ville gå å bli gravid da i det hele tatt. Og så ble det altså to unnfangelser i stedet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...