Gå til innhold

Hvor tidlig...


vannmann79

Anbefalte innlegg

...kan man høre/se hjertet på innvendig ultralyd? Er, i følge babyverden, 5+3. Har time hos gynokolog med ultralys utstyr 18 april. Vil da være 7+3. Er det mulig å høre/se noe da eller er det alt for tidlig? Hadde SA i slutten av februar så tenkte det kunne være greit å se at alt sto bra til, selvom det er tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet æ ikkje...Men skal åsså betille mæ time straks, men vet liksom ikkje katti det kan gjøres...E litt usikker denna gangen..Mesta i slutten av januar...Så æ vil førrsikre mæ om at alt e bra me den lille...

 

Lykke tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hjertet begynner å slå rundt 6+0, jeg var på UL da jeg var 6+2 og da så vi det i hvert fall. Man kan høre hjertet med dopplerapparat rundt uke 10-12, men mange leger/jordmødre tør ikke lytte etter før rundt uke 14-16 fordi de er redde for å engste oss unødig om de ikke finner lyden. Lyden er lettere å høre jo større fosteret er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var på innvendig ul i uke 7, uke 8 og uke 9. hørte da hjertelyden via ul apparatet.

første gang var hjertelyden på 128, neste 157 og siste gang 177.

ganske spennende. du ser også hjertefrekvensen på skjermen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL da jeg var 7+3 og det var ikke noe problem å se hjertet som slo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...