vannmann79 Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 ...kan man høre/se hjertet på innvendig ultralyd? Er, i følge babyverden, 5+3. Har time hos gynokolog med ultralys utstyr 18 april. Vil da være 7+3. Er det mulig å høre/se noe da eller er det alt for tidlig? Hadde SA i slutten av februar så tenkte det kunne være greit å se at alt sto bra til, selvom det er tidlig!
Tess30 Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Det vet æ ikkje...Men skal åsså betille mæ time straks, men vet liksom ikkje katti det kan gjøres...E litt usikker denna gangen..Mesta i slutten av januar...Så æ vil førrsikre mæ om at alt e bra me den lille... Lykke tell
Sunniva- og Majamamma Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Tror hjertet begynner å slå rundt 6+0, jeg var på UL da jeg var 6+2 og da så vi det i hvert fall. Man kan høre hjertet med dopplerapparat rundt uke 10-12, men mange leger/jordmødre tør ikke lytte etter før rundt uke 14-16 fordi de er redde for å engste oss unødig om de ikke finner lyden. Lyden er lettere å høre jo større fosteret er...
Nr3 i 2012 Skrevet 4. april 2006 #4 Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg var på innvendig ul i uke 7, uke 8 og uke 9. hørte da hjertelyden via ul apparatet. første gang var hjertelyden på 128, neste 157 og siste gang 177. ganske spennende. du ser også hjertefrekvensen på skjermen.
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Jeg var på UL da jeg var 7+3 og det var ikke noe problem å se hjertet som slo da!
vannmann79 Skrevet 4. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2006 Takk for svar:) Da beholder jeg timen hos legen!
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. april 2006 #7 Skrevet 4. april 2006 om du går inn på: (merk dette)http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx så skriver du inn når første dag i siste mens var..å da får du se hele svangerskapet ditt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå