Gå til innhold

Hei Horatio


kristin67

Anbefalte innlegg

Hyggelig at du etterlyser meg. Som du har lest har jeg satt inn 2 egg, så rundt den 13.4 vet jeg hvordan det har gått. Det blir noen spennende uker. Var på grensen til å bli overstimulert og produserte 17 egg hvor 14 ble befruktet. Av disse ble 2 satt tilbake og jeg har fire på frys. Er nå sykemeldt til over påske, da de regnet med jeg ville få store smerter når eggposene fylles opp med veske. Har ikke merket noe særlig til smerter ennå, så nå bare koser jeg meg hjemme. Er av den rastløse typen som ikke klarer å sitte stille alt for lenge. Så nå får jeg gjort litt lettere husarbeide, som skulle vært gjort for lenge siden.Hvordan går det med deg, jeg har deg i tankene hele tiden, siden du var en av de første jeg fikk god kontakt med på dette forumet. Jeg håper vi snart lykkes begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Så utrolig spennende det må være! Du vet jo at de er befruktet! Nå håper jeg de biter seg fast der inne begge to!

Hvordan går det med røykeslutten? Kanskje litt værre når du går sånn og venter og bare er hjemme? Jeg har dager jeg sliter litt fortsatt!

 

Jeg må si det svinger litt i humøret. Har vel kanskje mistet litt troen etter at jeg nå er i gang med min 4. Pergokur uten resultat!

Hadde jeg vært yngre så hadde jeg nok gjort som deg, men jeg føler at det blir å gå litt langt. Tross alt har jeg jo fått 3 barn!

 

Jeg merker at dette sliter på meg, så jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å prøve så intenst som nå. Kanskje bedre å tenke at er det meningen så skjer det....(vel ikke så lett). Men jeg tror jeg innstiller meg sakte på det.

 

Jeg håper og ønsker for deg kristin, at du får oppleve det å bli mor!

Masse lykke til med rugingen, la oss holde kontakten her inne på bim!

 

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var blitt røykfri, men begynte å få hjerteklapp, og var veldig urolig. Holdt desverre ikke i så mange dager. Mulig dette også hadde noe med alle hormonene jeg puttet i kroppen. Samboeren min har vært røykfri i 1 uke, jeg røyker nå 2-3 sigaretter pr dag. Har som mål å komme ned i 0 om ikke alt for lenge.

 

Har du prøvd å gå til healer for å få opp energien rundt livmora, dette har hjulpet mange. Leste i et annet innlegg at du sliter med ryggproblemer. Har også en svak rygg, fikk en skikkelig knekk for ca 4 år siden. Har akkurat bygd hus og har vært mye i aktivitet, og dette har helt klart hjulpet, man blir ikke bedre av å sitte i sofan. Om nettene hadde jeg også store problemer, klarte nesten ikke snu meg var helt stiv. Har fått påvist vannåre under huset, har derfor kjøpt en magnetstav som ligger under sengen og nå er stivheten om natten blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er ikke lett med den røykeavhengigheten. Du får bare tenke på spiren hver gang du har lyst på røyk! Jeg har laget meg sånne fantasier om at feks: Ville man satt barnevogna rett bak eksosen på en bil? Eller sittet å blåst røyk i fjeset på babyn? Litt grusomt, men egentlig det samme!

Jeg synes det går greit stort sett når det er familie og folk rundt meg. Er jeg mye alene setter suget inn. Jeg tygger nicorette, og det hjelper, men man blir jo avhengig av de også. Dessuten er det vel ikke så bra når man er prøver...

Det er interessant det du sier om vannåre. Jeg flyttet hit på landet, til det gode liv, for 5 år siden. Ryggen har vært vond i mange år, men jeg syntes jeg begynte å få så mye smerter i nakke og kroppen generellt etter jeg kom hit. Har en venninde som kan gå med sånn ønskekvist å finne vann. Det var helt mystisk hvordan det stemte, for jeg testet henne litt. Hun fant en vannåre under huset her. Og i sommer da vi bygde om huset, dukket det opp den underjordiske bekken rett under sofan min!

Så jeg har lut på sånn magnetstav, hvor kjøper man det? Hjelper det eller?

Har tenkt på sånn healer og akupunktur også, men Drammen er så kronglete for meg, bor i Østfold vet du...

 

Spennende dager for deg fremover, tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kjøpte magnetstaven på Norsk magnetterapi salg as

tlf 35013080. Dette har hjulpet meg, jeg må skylle magnetstaven hver 14 dag da er den fylt opp, dersom jeg glemmer dette merker jeg det fort på ryggen. De holder til på Notodden, men de sender deg produktet og du betaler etter å ha mottatt varen. Ang healer, det er sikkert noen flinke i Øsfold også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...