Gå til innhold

Ene puppen produserer mer melk!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lillegutt tar begge puppene like godt, og vi bytter på annen hver ved mating. Men likevel er den venstre puppen endel større enn den høyre?!! ser jo litt corny ut da hehe. Men tømmer begge like godt. Hva kommer det av da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvorfor, men jeg har det på samme måte.

Jeg tror at i utgagnspunktet er mitt høyre bryst normalt større en venstre, og at venstre derfor ser større ut m samme mengde melk....

Det er jo normalt at det ene brystet kan være litt større en det andre.

Men det er bare min teori da.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkuratt samme måte her også.... Men hos meg produserer min høyre pupp mer melk enn den venstre. Dette vet jeg fordi når jeg pumper meg kommer det alltid mer fra den ene puppen. Ganske irriterende ja!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsidaisy

Hos meg har jeg hatt så stor produksjonsforskjell at han forlangte pupp igjen etter ca 2 timer på venstre side, men bare etter ca 3 timer på høyre side. Fryktelig irriterende...

Enda jeg gjorde akkurat det samme på begge sider, så ble det bare sånn. (Måtte pumpe meg igang pga at han lå på barneavd. og da så jeg det også tydelig. På dag 3 da produksjonen kom igang pumpet høyre-puppen plutselig 50 ml, mens venstrepuppen leverte 15 ml...)

 

Etter ca 4 måneder hadde han økeperiode og da begynte jeg å gi ham "påfyll" fra den andre siden og da er jo problemet borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...