Gå til innhold

Nederland


juni_

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med alle gravide nederlandsdamer nå?

 

Selv har jeg "bare" ni uker igjen og er i veldig fin form, så om noen kunne tenke seg et treff til før sommeren så er jeg med:)

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei.

 

Alt staar bare bra til her. Har akkurat 12 uker igjen til terminen i dag og formen er fremdeles paa topp. Vi flyttet til ny leilighet i helga og er uten internett en uke saa jeg sniker meg innom en tur mens jeg er paa jobb.

 

Jeg blir gjerne med paa et treff. Reiser til Norge 1. juni men regner med vi klarer aa faa til noe foer den tid :)

 

 

Lenke til kommentar

 

JuniMamma79: så flott at dere får flyttet så raskt da:) Vi har også funnet oss nytt hus og flytter om to uker - går da fra ett til fire soverom så nå kan det bli barn i massevis hehe

 

Vi klarer så absolutt å få til noe før sommeren! Spennende å se om det er flere som kunne tenke seg å være med denne gangen:)

 

Hils

Lenke til kommentar

Hei igjen juni_. Vi faar bare holde traaden varm og satse paa at noen fler blir med:)

 

Lykke til med flytting forresten. 4 soverom hoeres meget bra ut. Vi har 3 naa og er veldig fornoeyd med det. Regner med vi kommer til aa faa mye besoek framover og da er det praktisk med litt ekstra plass.

 

Faar jobbe litt jeg da!

 

:-)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...