Gå til innhold

Noen som har vært i kontakt med GAIA jordmødre v/Ullevål ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har vært i kontakt med GAIA jordmødre v/Ullevål ?

 

Jeg skal dit imorgen og gruer meg vanvittig ! Vet ikke hvorfor, har fødselsangst og har ordnet meg time. Nå gruer jeg meg fælt !

 

Egentlig helt uten grunn !

 

Noen som har vært der ? Og vet hva det går ut på ?

 

Klem fra meg :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg går til kontroll hos en Gaia Jordmor, hun er helt super og kjempe hyggelig. Jeg har og fødselsangst, hun er utrolig grei og foreståelsesful ang det.

 

Tror ikke du har noe og grue deg til, de er vant til folk med angst og er veldig forståelsesfulle.

 

Jeg har fått time på Ullevål for samtale hos lege, men slapp Gaia jordmor da jeg går til en på kontroll. Hører gjerne fra deg åssen det gikk på Ullevål.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til samtaler hos gajajordmor flere ganger dette svangerskapet. Jeg hadde dårlig erfaring fra tidligere fødsler så for meg har det vært kjempeviktig. Har snakket med en kjempesøt, hyggelig jordmor. Jeg føler meg helt trygg nå. Noen har bare behov for en samtale mens andre trenger flere.. Jeg kan bare anbefale det hvis du føler deg utrygg eller har angst for fødselen. Det vil også være papirer i journalen din på sykehuset, slik at de vil ta hensyn til dette når fødselen er i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da har jeg vært der ! Veldig hyggelige folk ! Virket på meg som om de tilrettelegger ALT de kan :) Det føles veldig bra !

 

Synes man bør oppsøke disse v/ angst ! Det kan kun hjelpe !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så bra at det gikk fint.

Hva kom dere frem til da?

Skal du føde vanlig eller med ks?

 

Godt og vite at de er hyggelige der, hadde egentlig regnet med det. Er jo jobben deres og ta seg av folk som oss :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det virket som om jeg kunne fått ks om jeg virkelig ønsket, men jeg vet ikke om det er det jeg vil. Det endte med at jeg skulle tenke over det. Veldig vanskelig å velge slikt synes jeg da ! Tror nok det blir vaginal, så lenge jeg får hjelp, og alt tilrettelagt osv. skal jeg også klare det ! (prøver jeg å si til meg selv)

 

Hun damen var suuupersøt og snill ! Fikk ny time og skal bli fulgt opp hele veien ! Herlig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...