Gå til innhold

Påsken er her snart......hvilken solkrem til babyen?


Fru_Pigalopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hva gjør man da hvis de skal sitte i vogna på fjellet? Vil jo kanskje bli solbrent i kinna.. Og hva gjør man på sommeren? De må jo beskyttes mot sola som alle andre..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tenkt oss på fjellet i påsken, og kommer til å bruke både pulk og vogn. Hvis det er mye sol så bør vel jenta ha solkrem selv om hun er delvis beskytta i pulk og vogn (hun er snart 6 mnd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyline er vel også bra, den bruker vi iallefall.. selv om barna er i skygge må dem fortsatt ha beskyttelse mot uv stålene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan bli solbrent i skyggen også, så solkrem er viktig!!

 

Jeg ble anbefalt Cosmica -baby på apoteket. Det var den eneste dem hadde inne (nå) med kun fysisk filter. -Men som apotekdama sa, så skulle ungen omtrent svelge en hel tube solkrem om den skulle kunne få bivirkninger av krem med det andre filteret.. (husker ikke i farta hva det het!).

 

Om du skal ha solkrem, så er det på tilbud på Apotek1 nå om dagen! Kostet vel 60 kroner tror jeg for den til baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

 

Viktig å beskytte barna selv om de er i skyggen! Spesiellt om det er blå himmel og snø. Snøren reflekterer sollyset 100%!! Pass på :)

Jeg skal på apoteket og kjøpe cosmica ihvertfall. Hvor store skadevirkninger kan 7 dager med solkrem gi? Mindre enn stråleskadene de får om du lar være å bruke solkrem ihvertfall.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...