Gå til innhold

Oktober: Hva får de; MM eller MME?


Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Snuppa har fått mme irfa hun var 2,5mnd......

 

Hadde myyye melk og taklet ammingen kjempe bra helt til denna jævla melkesprengen kom. da sleit både jeg og snuppa.... :o(

kom hjem, forts spreng, hun sugde feil da hun endelig fikk tak, såre og vonde brystvorter......

kjøpte brystskjold og det var bare kjempe flott ting!

klarte desverre aldri å avvenne henne med det, men det gikk jo kjempe bra. hun fikk jo det hun trengte!

 

men når hun var ca.3uker snudde hun døgnet TOTALT!!!!

og det pågikk i nesten 4uker!!

ble lite søvn på meg da ja....

sliten, trett, følte meg elendig, spiste å drakk lite osv....

men så heldigvis snudde hun tilbake, men da hadde melken begynt å minke! ;o(

 

prøvde desperat absolutt alt for å få opp igjen melkeproduksjonen, men desverre uten hell!

da ble det pupp og så flaske med mme....

tilslutt ville hun ikke ha puppen i det hele tatt, pumpe og gi på flakse...

 

så til slutt satte jeg meg ned med snuppa i godstolen, å koste oss med flasken!

hun ble fornøyd og jeg fornøyd! :o)

 

det skal jo være kos, og ikke ett evig styr og mas...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er det aller viktigste at mor og barn har det fint. Mating skal være en koselig situasjon både for mor og barn. Fornuftig valg av deg=) Jeg ammer lillegutt og han får litt grøt nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde mye av det samme som deg med eldstejenta mi, både mhp brystskjold&søvnvansker.. Men pga hun gikk lite opp i vekt den første tiden(pga brystskjoldet) starta jeg allerede med mme når hun var 5uker gammel.. Gav pupp først og så mme, og holdt på til hun var ca 6mnd med begge deler +at hun fikk grøt fra hun var ca 3.5mnd gammel. Etter 6mnd-alderen ville hun ikke ha mer mm, selv ikke når jeg pumpa det ut&gav henne på flaske!! Og da ble det bare mme+vanlig mat..

Og ja det kan fort bli en del styr og mas med både mm+mme!!

 

Det viktigste er at du har tatt et valg som fungerer bra for både deg og snuppa&at dere er begge fornøyde med det :)

 

Selv fikk jeg mye erfaring av alt det kaoset rundt ammingen med eldstepia og denne gangen har det vært lite ammeproblemer..:)

Lillepia er passert 6mnd og først for dager siden startet vi med litt middagsmat..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at dere koser dere og at snuppa får nok mat!

For min del har jeg melk og ammer så lenge han vil ha;) Merker at det minker nå når han får grøt i tillegg. Er ikke så mye melk som før, men han får nok mat (er stor og god). Og det er det viktigste!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...