Gå til innhold

Mai: hvordan er vekta da??


tommeliten

Anbefalte innlegg

Har selv gått opp 17 kilo, og syntes det virker ufattelig mye... men er jo noen som går opp mye oxo da, trøster meg med det.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg har gått opp ca 13 kg, med termin 30. mai. Og mer blir det nok. Ikke noe å tenke så mye på synes jeg, må kanskje jobbe litt med å få det av etterpå, men har en så god apetitt at det er verdt det:)

Ser jo at jeg har fått litt mer rompe og lår, og ikke glem pupper, og selvfølgelig magen. Men synes ikke at jeg kan se de 12 kg sååå godt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp ca 10 og er i uke 35. Helt greit, men merker at rumpa disser litt mer enn før...Blir godt å få tilbake kroppen sin snart.

 

Venter jente medio mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat 36 uker på vei i dag og har vel gått opp ca 23 kg :-) Hvor skal dette ende tro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 33 og har gått opp 8 kg, blir nok helt sikkert noen få kilo til, men det detter fort av igjen etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 35 og har gått opp 15 kilo..:§

syns det er altfor masse.. sukk.. men men.. det er verdt det:)

får trimme det vekk etterpå:P hehe;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 35 + 5 i dag og har gått opp 6 kilo..... Selv om jeg spiser hele tiden.... Får vel en kjempebaby!!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker i dag, og 20 kg...ikke artig, nei...

 

 

men trøster meg av og til med at kroppen har tatt til seg fettet den trenger...mange som legger på lite kan ha en del fettreserver fra før...

 

liten trøst av og til i alle fall...eh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 uker og 13 kg.

 

Jeg mener at vi ikke skal tenke på vekten disse månedene. Det er helt feil tidspunkt å slanke seg på, og så lenge vi spiser sunt og variert legger vi på oss akkurat det den enkelte av oss trenger tror jeg.

 

Noen har litt ekstra før de blir gravide, de legger kanskje ikke på seg noe særlig ekstra, andre legger på seg 20 kg selv om de trener og spiser sunt. Vi er så forskjellige, og så lenge en vet med seg selv at en er noen lunde sunn så skal vi være glad for hver en kilo vi får, det betyr at babyn har det godt og at vi får noe å tære på når den kommer og dagene blir hektiske med amming og barnestell.

 

Vi som er så heldige å få vårbarn har en (forhåpentligvis) deilig sommer forann oss som frister til turgåing hver dag, da renner det overflødige bort og vi bli spreke igjen.

 

Frodige og melkefylte mødre er vel kjempe fint!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke veid meg siden uke31,og da var det +6 kg.

Er uke 34 nå,så det har vel blitt mer....skal til legen imorgen,

er så spent på hva vekta viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36+4, og har gått opp 2,5 kg ca.. Hadde gått ned 200 gram siste kontroll..hmm, trodde ikke sånt gikk jeg med det matinntaket mitt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp!!!

vekt og vekt... tja.. tror ingen slår meg, med seriøst to kg opp på ett døgn... hihi trodde det ikke, men men..

 

ikke så ille totalt egentlig, men det tempoet der må styres unna.. hehe

 

fullgåtte 36 uker i morgen og vekta viste + 9 kg i dag. helt greit det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dere skal være glad for at dere klarer og legge på dere :)

 

Jeg gikk ned 8 kg de første mnd og har gått sakte men sikkert opp igjen bare 3 kg av de. Men så var det ned igjen en kilo på siste kontroll. Dette pga av kvalme og oppkast fortsatt. Men det er heldigvis ikke lenge igjen nå. Bare 32 dager :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt på meg 20 kilo til nå... er bare 41 dager igjen, og håper ikke vekten stiger så mye mer nå... uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...