Gå til innhold

Noen som vil oppdatere meg litt her?


Supermamma...eh...vel..

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt offline de siste dagene og har lest noen innlegg her hvor det tar litt av i diskusjoner og humor. Kan noen oppdatere meg om hva som er skjedd? Eller er det bare generelt for å få ut frustrasjon over alt man må / ikke må gjøre for å prøve å være en perfekt mamma? :)

 

Jeg synes forresten at nattkjoletråden var hysterisk morsom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det var et innlegg med ei som drakk noen øl og ammet etterpå som utløste den nattkjoletråden.

Deilig å lese noe annet enn dobbelmoralske formaninger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var mange som ville få ut litt frustrasjon over alle de "gode rådene" og retningslinjer for hvordan du skal være en god mamma som blir lagt ut her på forumet... Jeg vet ihvertfall at jeg syns det er innmari befriende å kunne spøke litt! Som en annen også skrev: jeg har fått ny tro på dette forumet i dag!Fra nå av blir det kanskje ikke så ille å legge ut innlegg om ting man har gjort som ikke nødvendigvis er "perfekt"..Men jeg hadde aldri trodd at det skulle ta så av!Jeg syns det var et morsomt innlegg fra hun som ville selge nattkjolen, så jeg la ut innlegget om lettøl-drikkingen etter å ha lest amming+alkohol debatten som gikk samtidig.. Det har vært en festlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...