Jump to content
Sign in to follow this  
lilja70

Takk for invitasjon;-D

Recommended Posts

lilja70

Ser vi er inviterte med babyer også, juli;-D -Men dessverre, vi tar heller en tur på let's eat. Tenkte vi skulle tyte i vei om amming og gulping og sånt, så kommer vi heller og skremmer dere med fødselshistorier en annen gang. (Er foreløpig bare tre stk. da, men...)

Gir du beskjed til Birthe? Har allerede rota bort nr. hennes, hadde til og med stava meg gjennom en gratulasjons-sms til henne, men så var nr. borte...

Kan jo hende hun vil ha lunch på eat og dessert på piano? Du er seff. velkommen du også;-D Har vel hørt litt fødselsprat før, tenker jeg?

-Nei, nå er jeg overtrøtt, og det selv om snuppa sov seks timer i natt (to til åtte...) Rekord! -Tror kroppen min er i sjokk;-D

Fortsetter under...

juli-igjen

Skal sende på nytt jeg:)

Hun kommer kanskje i morgen, vet ikke enda.

Har så mye kynnere for tida så det blir svært lite aktivitet her med meg. Kan omtrent ikke tenke før det kommer en kynner. Slitsomt.

Skal iallefall gi henne beskjed om treffene deres inntil Mimer finner fram til hennes adresse også:)

lilja70

Wow, du er kjapp!!! -I motsetning til mange andre;-D

Kynnere er noe drit! -Heldigvis for meg, skal jeg aldri ha kynnere igjen;-DDDDD Håper det går seg til, med meg var det litt stressrelatert, ble bedre i senga med en dårlig roman... Om du trenger å låne noe feel-good litteratur, er det bare å say the word! Lest vannmelon med Maryan Keyes??? Leste den i bilen fra Trondheim og hjem, lo så jeg gråt, enda den begynner temmelig tragisk. Da vi fant opp lampe som vi plugger i sigarett-tenneren, kjempelurt. (Biltema).

Bla bla bla...

juli-igjen

Hehe!

Kjapp ja. det var vel bare rein flaks tenker jeg.

Blitt litt bedre, men får se det litt an. Kjedelig å ikke kunne gjøre noe uten at det kjennes ut som en sementsekk i magen.

Blir fryktelig mye lesing og tv-titting ja for tida. Tror jeg må ta deg på ordet snart om påfyll av litteratur. Tror jeg snart har pløyd gjennom det mest interessante som jeg kan finne i huset.