Gå til innhold

Hei jenter!


Linep

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Selv har jeg vært hjemme hos mamma og pappa i noen dager. Har fått med meg en eske babytøy fra slutten av 70-tallet, skikkelig retro!

Skriv noen linjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, så moro da :)

 

Fått masse babytøy i hus her sjøl nå jeg, så da er alt klart....

 

Har dere fått bestemt dere for noe vogn enda eller?? Hehe... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karine! Var sikker på at du var på sykehuset nå jeg. Er ikke tiden inne for at du vil bli satt igang snart?

Har ikke ikke helt bestemt meg for vogn ennå, må få han treige gubben min til å rydde bilen først, så jeg ser om det er plass der. Men jeg har kjøpt seng og sengetøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Ting begynner å bli klart,ja... så koselig atte!

Mangler litt her og der, men regner med at vi får noe etterpå av folk rundt også.. ikke bare sparkebukser liksom...

 

Det som er koselig er at babyhengekøya og stellebordet er hengt opp også at vogna er klar med nystrøket sengetøy.. hehe

 

Også har jeg fått streng beskjed om å pakke denne berømmelige bagen... da... haha

 

skal noen på fjellet i påska da*? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, på sykehus??? Særlig... :P

Mamma lurte på om jeg kanskje skulle bli førstemann(kvinne) i historien som brenner inne med en unge i magen... Ha ha... :P

 

Var på kontroll på mandagen, og skulle jo da bli sendt opp på sykehuset for å bli vurdert til igangsetting, men han lille tassen her har krypi oppover i magen igjen, så på helsekortet mitt gikk jeg fra å være i uke 40 til å være i uke 38 en uke seinere!!! Arg........... Så blir nok ikke noe overtidskontroll her før slutten av april.....

 

Med min flaks så får jeg vel gjerne mai barn... :P

 

Jannine: kanskje vi burde ta et BIM-treff i slalombakken?? -hehe.... For å få saker og ting i gang her.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg tør slalombakken, men litt motorkross kanskje??? hehe

 

hehe du får mai barn og jeg april barn.... neida, får vel satse på at ungen din vil se litt dagslys snart,vel... men skjønner godt han ikke gidder ut i detta drittværet... påskevær, ja særlig!!!! isj..

 

Men skjønner du er frustrert altså.. først aprilbarn, så marsbarn, også plutselig kanskje en måned ekstra... hadde blitt sprø!

 

Har du prøvd alle "oppskriftenene" nå da?

Tøyd, sex, sterk mat, springe i trapper, rødvin, akupunktur,....tja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel prøvd det meste utenom rødvin, som jeg ikke liker, og akupunktur....... Er det dyrt med akupunktur eller? og hvor i by'n gjør man sånt egentlig???

 

Jeg har gått så mye opp og ned den trappa vi har her atte jeg nå er overbevist om at det kjærringrådet absolutt ikke holder mål.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...