Gå til innhold

Hamar


annengangsmor

Anbefalte innlegg

Er det egentlig noen her eller...? Hvem er dere?

Jeg bor 20 min fra Hamar.Har ei datter på 4år og en sønn på 5 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei!

Hamar her =) født og oppvokst og trives med det.

 

Jeg er 26 år og ble mamma for første gang 2. des til en nydelig liten gutt.

Jeg har vært sammen med typen i mer eller mindre 10 år men vi har vært samboere i ca 1 og et halvt år.

Jeg er utdannet Barne- og ungdomsarbeider og har jobbet med barn de siste 7 årene. Har ikke fast jobb men jobber med saken.

 

Det var litt om meg. Skriv litt om deg selv du også da ( og alle andre fra distriktet for den saks skyld ). Hadde vært gøy å få til noe treff her i byen. Men da er det litt lettere hvis vi på en måte kjenner litt til hverandre fra før.

Håper mange skriver på dette innlegget.

 

Knusekos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter i hvilken retning?

vi bor i moelv, men jeg er ikke herfra så kjenner få på min egen alder her(. jeg er 26 år og har en datter på 1,5. har en sånn delvis lærerutdannelse, men har ikke bestemt meg om jeg skal fullføre den enda. er litt lei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 21 år, og har ei jente på 6mnd og 3 uker. Vi bor i brumunddal. hadde jo vært veldig morro om det hadde vært mulig å få til et treff da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

hei hei. Jeg er ei jente på 26 år som bor i brumunddal. Utdannet innen helse. Har ei jente født 8 mars i år. Jeg har startet en tråd inne ppå skravlesiden om det er fler ringsaker/hamar folk her:-)

 

Ikke for å være slem victoria.. Men har foreslått at vi møtes i HUSEBYPARKEN I BRUMUNDDAL ONSDAG 31. KL 1300.

 

Noen som kan???

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...