Gå til innhold

vært på ultralyd i kveld!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

alt stod bra til med babyen, hadde vokst masse siden sist ultralyd. var så deilig å se den lille igjen! fikk vite at det var en liten jente vi skulle få... jordmor beskrev kjønnsleppene og sånn. spurte hvor stor sjanse det var for at hun tok feil, og da sa hun at den sjansen er veldig liten. kan jeg stole 100% på henne? sambo ble kjempe glad, og utbrøt nå nettopp "nå kan jeg begynne å kalle deg for jentene mine!!!" han er helt i himmelen, deilig å se han så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt!! Godt at alt var som det skulle! Jeg stoler på det gynekologoen sa da vi var på ultralyd, men det har jo skjedd at de har tatt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner folk som har vært på flere UL og fått vite det samme kjønnet hver gang, tydelige kjønnslepper blandt annet...men ut kommer det gutter..uten kjønnslepper...så ikke stress med å handle inn rosa,i tilfelle bom, kjenner og de som fikk vite at det er gutt i vente, oenis var tydelig, har vist seg i ettertid å være klitoris som har vært så stor at de har trodd det var penis....!! men lettere å kle en jente i blått, en en gutt i rosa...! jeg og fikk vite vi venter jente...men jeg skal kun ta med noen rosa sokker til sykehuset, i tilfelle gutt, ellers blir det hvite og gule klær jeg kommer til å ha klart!!!

 

vist hun har bommet på kjønnet, så husk å vise glede vist det kommer en gutt...merker at de som er veldig innstilte på et kjønn, og det kommer et annet, blir på en måte "skuffet" for de har fått "feil" baby....i ettertid har de slitt med følelsen av at de ikke brydde seg om barnet rett etter fødsel...selv om de brydde seg, bare var sjokkerte over at det var et annet kjønn enn de hadde forventa.........!!

 

håper det stemmer for både meg og deg...for uansett om jeg prøver å la være å tenke på at det er en jente...så håper jeg det litt...siden jeg har en gutt fra før...!!!

 

IAF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok alle føler glede, uansett kjønn!!!! Men man får ofte et lite sjokk om man skulle få det motsatte av det man tror. Ikke noe å ha skyldfølelse for. Skuffelsen er i såfall kortvarig og helt normal.

 

Man kan jo ikke tvinge seg selv til å rope hurra og styre på, om man føler seg litt forvirret. Morsfølelsen kommer den, på min mellomste sønn hadde jeg det sånn. "Følte" på meg at han var en jente, men ut kom en stor gutt med lyst hår (broren var mørk, og jeg forventet en mørk jente)

Lå å tittet litt på han og lurte på om han virkelig var min. Men før første dagen var gått, føltes det som om det ikke kunne vært noen annen.

 

Han er den eneste av mine snart 4 barn jeg ikke hadde fått vite kjønn på ved UL, og stolte på magefølelsen. På de andre to har det stemt og på nr 4 gjennstår det å se da ;)

Stoler på det jeg har sett/jordmor ser på UL jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...