Gå til innhold

Liker ikke pulverkurer, men har funnet min oppskrift.


skyttemamma -75

Anbefalte innlegg

Jeg har nå 3 svangerskap på kroppen, og holder på med 17 kilo som skal av kroppen. Begynte 15. januar og har nå passert 9 av kiloene. Jeg har ikke valgt snarveien, som jo er ganske fristende siden du får raske resultater. Minuset er jo at du i de fleste tilfeller legger alt på deg igjen og enda mer:-(

 

Nå leser jeg på varene jeg kjøper. Ser ikke på kaloriene, men på proteiner, fett og karbohydrater. Proteiner vil jeg ha masse av, og unngå mest mulig fett og karbohydrater. Du skal ha litt karbohydrater også da. Jeg baker grovt selv, eller spiser knekkebrød eller 4-korn blandet med 0,1% youghurt. Jeg spiser 5 ganger til dagen. Frokost, som er et absolutt MUST for å få igang forbrenningen, lunsj og middag. Middag spiser jeg etter tallerken modellen som består av halvparten grønt, 1/4 proteiner og 1/4 karbohydrater. Fungerer perfekt for meg. Jeg har også to mellommåltider som stortsett består av en frukt eller litt nøtter. Er ALDRI sulten, og er heller ikke sugen på søtsaker lenger. Drikker MASSE vann, som er KJEMPEviktig når du skal ned i vekt. Samtidig unner jeg meg kos på lørdagskvelden hvor jeg spiser litt sjokolade, eller nøttemix eller annet.

 

Noen uker står vekta stille, andre uker kan den gå ned 0,5 kg - 1,5 kg. Sånn er det bare, men jevnt over går jeg jo nedover. Til sommeren er målet å være der jeg ønsker å være, og det skal jeg jammen klare:-D Lykke til til andre slitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!! Så deilig! Kosten din er veldig lik min (bortsett fra nå, eier ikke matlyst og spiser mye raske karbo, tok meg sammen igjen i går) Men nå har jeg økt litt på andel fett. Ellers er det uten tvil lurt å spise mer proteiner enn det som har vært "regel" før.

Jeg digger også nøtter, og all den tid jeg ikke er gravid m mye vann lenger er jeg endelig tilbake på de salte! Trener du? Jeg begynte med slyngetrening i går og er i dag så sinnsykt støl i rygg og mage, som jeg aldri har vært før faktisk...men jøss, det er jo vondt - godt da.. Jeg drikker mye vann jeg og, pleier bestandig å ha et temperert glass stående for da drikker jeg mer. Hva slags brød baker du selv? Jeg baker rugbrød jeg da, synes det er veldig godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...