Gå til innhold

Hvor ble det av sexlysten????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.Ja det er nok dessverre det gitt:)Orker ikke tanken en gang.Begynner å bli noen uker siden sist nå,til sambos store fortvilelse:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg har det også slik.. Har vært sånn hele svangerskapet..

Har vært plaget en del med blødninger, så det ligger vel litt i det at jeg ikke tør.. Vet ikke om det er farlig, men føler det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke morsomt å tenke på at det kan være vanlig å blø etter samleie... Jeg har spontanabortert... og ville nok ikke takle helt å begynne å blø... men hittil har jeg jo bare vært kvalm, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også mistet helt lysten i dette svangerskapet - ikke pga av angst eller noe, bare at jeg ikke har 'lyst'. Litt rart egentlig for forrige svangerskap hadde motsatt virkning på meg =) Stakkars mannen min gledet seg til jeg skulle bli et sex-monster (?) igjen, hehe, men dengang ei. Godt at han er forståelsesfull =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måååå man ha sex hele forbanna tia da!? Er så lei alt sex maset og pratet i media jeg. Har heller ikke spes lyst for tiden men det hender en gang i blandt. Mannen min er ikke spes lysten hele tiden han heller, men man kan jo få et inntrykk av at man må ha mye sex for at ekteskapet skal holde.

Jeg sier som mari maurstad: Mååååå man ha sex hele tia da!?

 

(Les den nye boken hennes forresten. Den er så morsom!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder meg... har mista helt lysta.

Og får nesten angst her jeg og:-/

Dette er jo ikke meg...!

stakkar sambo, før hadde vi jo sex hver dag (eller fler ganger om dagen).

Vi har fortsatt sex da, (et par-tre ganger i uka), men da må han liksom slikke meg til orgasme først...hehe...stakkars mann.

Håper jeg får igjen lysta snart. blir slitsomt og vente helt til jeg har født

 

anonym :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:-) dere kan få litt av min lyst hører jeg!! kunne hatt sex minst en gang hver dag, men det blir det ikke tid til nei.. heller ikke alltid ork når det passer:-)

 

tenker på sex konstant jeg, og har blitt så mye mer følsom og lett-tent enn før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex lysten kommer og går, var borte litt, men nå er den fullt tilbake. Vi får ta det som det kommer, går nok over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel hatt sex fem ganger siden jeg ble gravid - er nå i uke 20...

 

Først var det redsel for abort og anbefaling fra legen som gjorde at vi ikke hadde sex, men nå handler det mer om at jeg ikke lenger føler særlig stort behov...

 

Akkurat som om kroppen er i et helt annet modus om dagen. Samboeren er nok litt frustrert, men han er relativt forståelsesfull samtidig. Og han koser seg veldig med den voksende magen.

 

Satser på at det kommer bedre tider når svangerskapet og barseltida er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring her som flere andre. Redsel for abort i starten + formen ikke har vært på topp. Glad for at samboer er så forståelsesfull.

Men helt ærlig så savner jeg sexlysten og sexlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...