Gå til innhold

Kanskje ikke så tapper som jeg trodde.....


Spira

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat telefon fra samboeren som fortsatt er på jobb, han måtte sansynligvis jobbe utover natta og da kommer han ikke hjem før i morgen......Nå kjenner jeg at jeg kankskje ikke er så tapper som jeg trodde, trenger virkelig å kunne krype inntil han i senga i natt. SNUFS...

Vi var begge forbredt på at vi fikk dårlige nyheter i dag, men allikevel er ikke dette så greit og jeg orker ikke tanken på å sove alene i natt. Nå kjenner jeg at tårene bare presser på, og at det ikke er så mye som skal til for å vippe meg av pinnen............Synes denne dagen har vært forferdelig lang, og har bare sittet her å ventet på at han skulle komme hjem..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff Spira stakkars... :o( Har ikke så mange gode forslag å komme med, men vil bare si at jeg sender noen trøsteklemmer til deg. Dette er jo ikke dagen hvor en skal være alene...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ovidie, det hjelper litt med en trøsteklem fra deg vet du! Det går nok bra, men akkurat nå ble det et tilbakeslag. Det er ikke så lett for han heller, ønsker vel ikke akkurat å jobbe utover natta i dag.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spira!!

Leit å lese innlegget ditt i dag!! Ikke press deg til å ligge i senga hvis du ikke får sove; kan være mye kjekt på dvd også :o) Føler virkelig med deg - ikke artig å få drømmene knust!!

Nattaklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spira

 

Ikke hyggelig lesning dette. Er selv ruger og har allerede begynt å forberede meg på at dette kanskje ikke går veien, vet ikke om det hjelper. Føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære Spira

 

Jeg har lest begge innleggene dine fra i går kveld og ble så utrolig lei meg. Selv om det så litt mørkt ut hadde jeg håpet så inderlig at det skulle gå deres vei denne gangen. Jeg føler sånn med deg og har ikke ord nok til å trøste.

 

Nå har du nok kommet deg gjennom natten på et vis, og jeg synes ofte livet ser litt lysere ut om morgenen, håper du også kan se et aldri så lite lysglimt i det fjerne i dag. Jeg ble glad da jeg så at du ser frem til å kose deg på fjellet i påsken, og håper at du klarer det - det tror jeg er det beste du kan gjøre mot deg og kroppen din.

 

Jeg har også erfaring fra å ta lengre pauser. Vi tok en gang en lang pause fra januar/februar til oktober mellom andre og tredje forsøk - og det var veldig deilig. Da kunne vi planlegge våren og sommeren og nyte tiden sammen; livene våre blir jo satt fullstendig i vente-modus når vi holder på med dette (selv om jeg er ferdig nå vet jeg jo akkurat hvordan det er).

 

Jeg er så glad for at du enda har mange egg på frys og ønsker deg all mulig lykke til neste gang du prøver. Jeg melder meg nok snart ut herfra, men kommer til å tenke på deg uansett.

 

Lykke, lykke til - god påske og stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er så trist når det skjer, veit hvordan du har det nå. Er ikke lenge sida jeg var der selv.

 

Gir deg en gooood klem:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei det var ikke noe bra Spira!

Håper du fikk sove etter hvert likevel.

Vet hvordan det er å være alene med tårene. Da vi mislyktes på forrige forsøk var jeg alene 3 dager/netter i strekk. Ikke godt å sitte alene med tårene sine, det vet jeg.......

Sender deg mange, mange gode tanker og en god klem!!

 

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...