Gå til innhold

Har fått Xenical i dag.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Håper de hjelper meg ned til en begynnene vektreduksjon.

Nå er jeg så lei av å være diger. (hater ordet feit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat det,jeg spiser ikke så mye fett akkurat (tror jeg da).

Det kan bli til middagen i tilfelle.

Så vet ikke om de fungerer på meg.

Legen ville jeg skulle prøve dem iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har prøvd xenical, og jo, de virket jo på en måte, men jeg måtte slutte på dem. Jeg trodde jeg var så flink til ikke å spise fettholdig mat, men selv et tyyyynt lag med smør på brødskiven og det gav utslag...

Trodde til å begynne med at jeg måtte slippe "en due", men plutselig kom der mer i trusen...

Alt fett som var spist kom ut igjen som olje...(-prøv å knip å hold det igjen, når trykket bygger seg opp... ) :-)

Gikk tilslutt med bind som "bleie" tilfelle noe lakk ut.

Gikk ned 6 kilo før jeg ikke orket "griset" mer, men fortsatte for egen hjelp etterpå.

Ville bare gjøre deg ops på at det kan "lekke" ut litt, når du går på dem, sånn at du kan ta dine forhåndsregler ,og slippe flekk på buksen på når du er på kjøpesenteret...sånn som jeg gjorde....flaut...tro meg... :-)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har xenical. Tok en pause fra dem i forbindelse med barnedåp her i huset og Påskeferie. Er ikke helt sikker på om jeg tør og begynne på dem igjen. Syntes det var veldig ubehagelig med alt fettet som kom ut.

Den største bommerten jeg gjorde var da jeg uten å tenke meg helt om spiste en liten posjon med lasagne. Do`n var min resten av kvelden.

Funket ikke så bra sammen med vin heller de tabelettene..

Jeg ble plaget med luft i maven også, og ikke turte jeg å "sleppe" en liten en i frykt for at det kom noe mer. Det hele ble temmelig ubehagelig, gikk også ut over sexen sidne jeg fikk angst for lekasjen

Nå er jeg usikker på om jeg skal fortsette med dem, eller rett og slett gå over til å holde meg selv stramt i øra hva mat angår. Salat kan være godt det også lissom..

 

Har hørt om dem xenicalen har funket veldig bra for.

Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynner dem å virke da?

Begynte til middagen i går.

 

Bare kommet litt ''fett'' foreløbig sammen med vanlig avføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem skal vist nok begynne med en gang. Jeg merket nok ikke full effekt av dem før jeg på 2. uka spiste litt lassagne... ALDRI mere lassagne og Xenical. Må innrømme at jeg før det var veldig nøye og påpasselig med hva jeg spiste. Kom jo fett hver gang jeg var på do selvsagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...