Gå til innhold

Lurer dere på hva jeg driver med??.....hehehe


bente69;)

Anbefalte innlegg

Her pulær vi som kaniner!!...hehehe Er i grunnen glad for at det ikke er så mange mange kanin dager igjen..hehe Gleder meg til å ha sex uten å tenke på forplantning.

 

Håper dere har humøret oppe, å at spirene sitter som skudd denne mnd. Tenk dere den stimen med "gamle kjærringer" som krangler om nyttårsbarnet ;))

 

De blodprøvene jeg tok hos legen på dag 22 forrige pp var bra alle sammen. På en måte er det kjempe bra, på en annen hadde det hvert greit å kunne putta inn et par piller så var problemet i boks.

 

Når livet gir deg sitroener, lag lemonade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..:)

La oss håpe at vi lykkes med nyttårsbarnet,

og ikke minst,at vi kommer oss igjennom dette

med humøret i behold!Lykke til bente69,jeg tar utfordringen om nyttårsbarnet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg nok litt som kanin innimellom jeg også, ja, spesielt rundt el. Det skulle vært så enkelt at en bare kunne ta en pille så var alt i boks, tror den som hadde funnet opp den hadde tjent seg rik, gitt!

 

Jeg satser for fullt på nyttårsbarn, jeg, selv om det kanskje ikke er drømmen, så tar vi nå det vi får, skjønner at det ikke lenger er bare å velge og vrake.

 

Lykke til til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin og kanin, føler meg mer som en hund, (pulær under løpetida og totalt uinterresert ellers). Men... jeg er jo vanligvis ikke helt uinteressert så det er vel den hersens prøvinga som gjør det slik. Dessuten sies det jo at kvinner med el sender ut et slags signal som gjør oss så attraktive så de stakkars mennene har ikke noe valg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at humøret er på topp, formen fin og aktivitetenivået i sengen når uante høyder :-) Det bare må bli barn av det der, tror jeg. Jeg har ennå håp om bli med i konkurransen om julebarnet (IKM på fredag), men ellers får jeg satse på nyttårsbarnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei bente! Det ante meg at det var det du drev med ja! Ikke så overraskende! Da gjør vi det samme alle sammen!

 

Nå vil jeg bare rette opp i en misforståelse, siden jeg driver avl med kaniner....

De er altså slett ikke så villige og fruktbare som ryktet sier. Det er en mengde faktorer som må ligge til rette for dem også!

Tror løver gjør det mange ganger om dagen.....

 

Lykke til videre bente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut bente69 =))

Stå på slik at det bærer frukter denne gangen!!

Bra at alt var i orden da =)

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...